با پرداخت بی‌رویه به مرگ همسر ملکه انگلیس؛

بی‌بی‌سی مردم را شاکی کرد

تهران (پانا) - روزنامه «فایننشال تایمز» در گزارشی نوشته است، پس از گذشت شش ساعت از مرگ دوک ادینبورگ، حجم خبرهای بی‌بی‌سی در این زمینه چنان عظیم است که عده زیادی از این شرایط انتقاد کرده‌اند. گفته می‌شود که بسیاری از مخاطبان به اعتراض، تلویزیون‌های خود را خاموش کرده‌اند. همچنین ۶ درصد ریزش مخاطبان در قیاس با روزهای پیش، گزارش شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بی‌بی‌سی مردم را شاکی کرد

به گزارش ایسنا، آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ که هر روز با مرور تیترها و سرفصل‌های رسانه‌های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می‌کند، مطلب بالا را عنوان کرده است.

برخی اخبار امروز (۲۲ فرودین ماه) روزنامه‌های جهان به شرح زیر است:

_ «گاردین»، روزنامه انگلیسی نوشته است: شلیک توپ در سراسر انگلیس به احترام درگذشت شاهزاده دوک ادینورگ.

_ «فایننشال تایمز» نوشته است: ایرلند در آتش؛ اینچنین خشم خود را از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، نمایش داد. شکستی چشمگیر برای خروج، برگزیت. آرامش در ایرلند تضمین می‌خواهد.

_ رئیس جمهوری پیشین برزیل به روزنامه «گاردین» می‌گوید: برزیل در اقیانوسی از گرسنگی و بیماری غوطه‌ور شده است. وخیم‌ترین لحظه بحران در تاریخ برزیل، در انتظار است. منتقدان، کشتار کرونا در برزیل را نسل‌کشی بولسونارو می‌خوانند. اینجا، قلب تاریکی است. مصیبت‌بارترین روزها در انتظار برزیل است.

_ «فایننشال تایمز» نوشته است: پس از گذشت شش ساعت از مرگ دوک ادینبورگ، حجم خبرهای بی‌بی‌سی در این باره چنان عظیم است و عده زیادی از این شرایط انتقاد کرده‌اند. گفته می‌شود که بسیاری از مخاطبان به اعتراض، تلویزیون‌های خود را خاموش کرده‌اند. همچنین ۶ درصد ریزش مخاطبان در قیاس با روزهای پیش، گزارش شده است. همچنین اینگونه عنوان شده است که ۶۰ درصد مخاطبان، گزارش درباره شاهزاده فیلیپ را نادیده گرفتند.

_ «لوفیگارو»، روزنامه فرانسوی نوشته است: ایران ۱۰ روز قرنطینه اعلام کرد.

_ هند شاهد مرگبارترین موج دوم ابتلای به کرونا است.

_ اکنون اتحادیه اروپا، واکسن جانسون اند جانسون آمریکا را عامل انعقاد خون می‌داند.

_ تنش میان آمریکا و چین، المپیک توکیو را تهدید می‌کند. ویروس کووید_۱۹، اقتصاد ورزش و المپیک توکیو را با بحران، رودر رو کرده است.

* از حاشیه خبرها:

روزنامه «گاردین» نوشته است: مهم نیست ماشین‌ها دارند هوشمندتر می‌شوند، اما سوال این است که آیا فناوری، ما را نادان‌تر می‌کند؟ به لطف بسیاری از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها، بسیاری از مهارت‌هایم را به عنوان یک انسان واقعی از دست داده‌ام. از خواندن نقشه‌ها یا یافتن تلفن گمشده، آیا این بدان معناست که هوش مصنوعی به‌راستی، تهدیدی جدی برای انسان‌ها است؟ در فیلم «ماتریکس» این وحشت احساس می‌شود که هوش مصنوعی دارد بر انسان غالب می‌شود. چنین اتفاقی خواهد افتاد؛ چراکه هوش مصنوعی روز به ‌روز، هوشمندتر می‌شود. یادمان باشد که نباید نادان‌تر از ماشین شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار