تورنمنت کشتی بلغارستان؛ طلای ایران شش‌تایی شد

تهران (پانا) - درقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف طی روزهای 19 تا 22 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان در این مسابقات به 6 مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تورنمنت کشتی بلغارستان؛ طلای ایران شش‌تایی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 74 کیلوگرم جمال عبادی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک کانات موسابکوف از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر یک ولادمیر کامکرلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل میهایل گئورگیف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 3 نورلان بکجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 79 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالکادیر آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بولات ساکایف از قزاقستان را با نتیجه 6 بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل اومور آیبی از ترکیه با نتیجه 9 بر صفر پیروز و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دیدار نخست با نتیجه 10 بر صفر خوتچویا از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل انگستروم از سوئد با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل زوتان اوتیموف از بلغارستان با نتیجه 10برصفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. گلیج در دیدار فینال با نتیجه 11 بر صفر مامد ابراگیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 125 کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، امین طاهری در گروه ب مقابل اسلام آدیزوف از بلغارستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت وی در کشتی بعد و برای سرگروهی با نتیجه 15 بر 4 آلکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دیدار نیمه نهایی مقابل آنیل کلیچسالیان نفر دوم گروه الف از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه 11 بر صفر خوزه دیاز از ونزوئلا را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

کشتی فرنگی:

در وزن 60 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سیراشکی از بلغارستان با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل احمت اویار از ترکیه با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار دیچر کاستاندا از کلمبیا را با نتیجه 8 بر صفر شکست داده و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 63 آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل نیکولای ویچف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالصامت باشار از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل الکساندر ماکسیموویچ از صربستان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. و با توجه به حاضر نشدن میلیان شوآب از آلمان در دیدار فینال، ارسلان صاحب مدال طلا شد.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 5 بر یک آوندانو از ونزوئلا را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله دانیل الکساندراف از بلغارستان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار زورابی داتوناشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار