مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

تعداد بازماندگان از آموزش در نیشابور 593 نفر است

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، مخالفت بعضی از اولیای دانش آموزان را علت اصلی افزایش تعداد دانش آموز بازمانده از آموزش در سال جاری دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۶۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تعداد بازماندگان از آموزش در نیشابور 593 نفر است

علیرضا کلیدری به پانا گفت: یکی از مواردی که در یک سال اخیر، آموزش و پرورش نیشابور بر روی آن متمرکز شده، این است که در فضایی آرام به مامویت های اصلی خود پرداخته و شاخص های کلیدی را کنترل کند. اخیرا آمارهایی ارائه شده است که باعث تشویش اذهان عمومی جامعه شده و نگرانی بعضی از اولیاء را در پی داشته است.

وی ادامه داد: عزیزان باید توجه داشته باشند که نرخ پوشش، جذب و گذر دانش آموزان بسیار مهم است و امسال علاوه بر نرخ بازمانده از تحصیل، فاکتور جدیدی به نام دانش آموزان بازمانده از آموزش به آن افزوده شده که بیشتر شامل عزیزانی می شود که در سامانه سناد ثبت نام کرده ولی در طول سال تحصیلی بنا به دلایلی از جمله بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، اولیای دانش آموزان به میل خودشون باعث توقف تحصیلی دانش آموز شده و مانع حضور فرزندشان در مدرسه شده اند.

وی افزود: ما در چند مرحله نفر به نفر و دانش آموز به دانش آموز بازمانده از تحصیل را در کف مدرسه رصد کرده و برابر آماری که همین امروز یعنی 21 فروردین دریافت کردیم تنها 593 دانش آموز بازمانده از آموزش در شهرستان نیشابور وجود دارد که بنده علاوه بر تکذیب آمارهای دروغین ارائه شده این قول را به اولیاء می دهم که با تلاش مضاعف این آمار و ارقام را به صفر مطلق برسانیم، مگر اینکه خانواده ای به هیچ عنوان تمایل به همکاری در سال جاری نداشته باشد.

این مقام مسئول با قدردانی از زحمات و تلاش های خبرنگاران در عرصه های مختلف، خاطر نشان کرد: اولیاء و فرهنگیان برای دریافت آمارهای دقیق، بیشتر به منابع رسمی از جمله سایت های معتبر آموزش و پرورش، خبرگزاری ها و رسانه های معتبر استناد کنند و از تمام کسانی که برای توسعه دانایی آموزش و پرورش تلاش می کنند، صمیمانه تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار