افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی در تبریز

تبریز(پانا) - مصوبه افزایش 35 درصدی کرایه تاکسی های درون شهری در تبریز از اوایل هفته آینده به صورت رسمی اجرایی می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی در تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از شهروندان خواست تا زمان ابلاغ رسمی مبالغ کرایه تاکسی سال ۱۴۰۰، از پرداخت کرایه اضافی خودداری کنند.

سعید بشیریان امروز با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی ها تا قبل از ابلاغ رسمی، غیرقانونی است، گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی ها برای سال ۱۴۰۰ که بر اساس مصوبه شورای شهر و تائید فرمانداری، افزایش ۳۵ درصدی داشته است، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و رانندگان تاکسی ها تا قبل از اعلام از سوی سازمان تاکسیرانی، حق دریافت کرایه اضافی را ندارند.

او ادامه داد: گشت های سازمان تاکسیرانی به صورت نامحسوس روی این موضوع نظارت دارند و رانندگان متخلف را که خودسرانه کرایه اضافه می گیرند، به این سازمان معرفی می کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مواجهه با چنین تخلفاتی، پلاک و کد روی خودرو را یا به صورت حضوری و یا به صورت تلفنی از طریق شماره تماس ۳۴۷۶۰۲۹۲ به سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز افزود: اطلاعیه های افزایش نرخ کرایه تاکسی برای سال ۱۴۰۰ که مصوبه شورا است، در قالب بنر از فردا در سطح شهر نصب می شود تا از هفته آینده اجرایی شود.

بشیریان همچنین از شهروندان و رانندگان تاکسی ها خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از نشستن بیش از دو نفر در صندلی عقب تاکسی ها اجتناب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار