جلسه مشورتی و تبادل نظر مجلس دانش آموزی در شهرستان بافت برگزار شد

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان عنوان کرد جلسه مشورتی و تبادل نظر مجلس دانش آموزی مدارس در شهرستان بافت برگزار و از نمایندگان مجلس دانش آموزی استان و مشاوران مدیرآموزش وپرورش قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشورتی و تبادل نظر مجلس دانش آموزی در شهرستان بافت برگزار شد

محمود رجبی گفت: اهمیت فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای پرورش نسلی متعهد، با ایمان، مخلص و پویا است، بنابراین تربیت دانش آموزانی هم تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی است.

وی گفت: دانش آموزان منتخب مجلس دانش آموزی در استان که سه نفر آنها از شهرستان بافت هستند نقش مهمی در تصمیم سازی وارتباط اجتماعی دارند و نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

رجبی پور گفت: ماموریت سازمان دانش آموزی به دست آوردن مهارت اجتماعی توسط دانش آموزان است زیرا مهارت اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی یک فرد و اجتماع دارد و ما اعتقاد داریم که همه مدارس شهرستان ها و مناطق و استان اگر بصورت محلاتی تشکیل شوند نمایندگان مجالس دانش آموزی به راحتی آنها را مدیریت می کند.

مسئول سازمان دانش آموزی استان کرمان از حمایت ها وپشتیبانی های مدیر آموزش وپرورش و معاون پرورشی شهرستان بافت در خصوص ایجاد وحدت و همدلی و صمیمیت قدردانی کرد.

درابتدای جلسه رئیس اداره آموزش ورپرورش بافت گفت: ما در آموزش وپرورش شهرستان بافت به دانش آموزان پرتلاش وکوشا افتخار واز آنها حمایت و پشتیبانی می کنیم و هم اکنون که سه نماینده از دانش آموزان شهرستان بافت به عنوان مشاوران مدیرکل و نماینده مجلس دانش آموزی استان انتخاب شدند، نتیجه زحمات و توانمندی و خودباوری دانش آموزان بافتی است.

صادقی نژادگفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی باید از این حمایت ها و پشتیبانی ها نهایت استفاده را داشته باشند و مشاوران توانمند وتصمیم ساز برای دانش آموزان و مسئولان باشند.

در پایان جلسه از نمایندگان مجلس دانش آموزی استان و مشاوران مدیرکل با حضور مسئول سازمان دانش آموزی استان، مدیر آموزش وپرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بافت و دیگر اعضا در محل دفتر مدیر آموزش وپرورش شهرستان بافت قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار