دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری 280 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر

بوشهر (پانا) - دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ چهارشنبه 18 فروردین ماه1400، 280 نفر بوده است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بستری 280 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 69 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 26 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: 41 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 16نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 2 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، خانمی با 65 سال سن با سابقه بیماری فشارخون و خانمی دیگر با 91 سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 22 بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 8 نفر از آنها مثبت قطعی بوده ‎اند.
وی افزود: تا کنون 909 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 26683 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
کشمیری بیان کرد: با شروع موج چهارم کرونا در کشور و همچنین افزایش مبتلایان در استان از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم دورهمی‌های خانوادگی نداشته و در کنترل موج چهارم کرونا یاری ده مدافعان سلامت باشند.
وی افزود: تاکنون 3 شهرستان بوشهر، دیلم و دشتستان در وضعیت قرمز کرونایی بود که امروز 5 شهرستان گناوه، تنگستان، دشتی، عسلویه و کنگان از رنگ نارنجی به قرمز و دو شهرستان دیر و جم از رنگ زرد به نارنجی تبدیل شدند که این رنگبندی جدید زنگ خطری برای استان محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار