رونمایی از نسخه آزمایشی اپلیکیشن کاف

تهران(پانا) _ رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری دهمین دوره مجلس دانش آموزی از نسخه دمو و آزمایشی اپلیکیشن کاف رونمایی کرد و هدف اصلی این نرم افزار را ارائه گزارش کار مجلس دانش آموزی به دانش آموزان و شفاف سازی تمامی فعالیت‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۵۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از نسخه آزمایشی اپلیکیشن کاف

سید آرمین قلندری؛ رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری دهمین دوره مجلس دانش آموزی در گفت و گو با پانا گفت: کاف، اپلیکیشن انحصاری کمیسیون ارتباطات و فناوری است که در آن تمامی تولید محتواها و فعالیت ها و گزارش آنها گذاشته می شود.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه تمامی فعالیت‌های نظام آموزشی در طول یک سال گذشته به صورت مجازی انجام شد، ما از این ظرفیت برای مطالبات دانش آموزان، پیشنهادات و انتقادات استفاده کردیم. هدف اصلی این نرم افزار این است که بیشتر، گزارش کار به سمع و نظر دانش آموزان محترم برسد و تمامی فعالیت‌ها را شفاف‌سازی کنیم و خدمت دانش‌آموزان ارائه بدهیم که در چه راستا و محوریت فعالیت انجام می شود. در درجه دوم، ارتباط بیشتر دانش آموزان با نماینده ها است. از آنجایی که کشور ایران دارای جمعیت ۱۵ میلیون نفر دانش‌آموز است، باید دانش آموزان بتوانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات خود را مطرح کنند و به همین خاطر ما این اپلیکیشن را ایجاد کردیم تا ارتباط بین دانش آموزان و نماینده های خودشان به عنوان وکیلان جامعه دانش آموزی بیشتر شود و بتوانیم بهتر از نظراتشان بهره‌مند شویم و آنها نمایندگان دانش آموزی در کمیسیون ارتباطات و فناوری را بشناسند.
وی افزود: در اول اسفند ماه سال ۹۹ در فکر تهیه اپلیکیشنی بودیم که ارتباط بین دانش آموزان را بیشتر کنیم و به کمک تیم کمیسیون ارتباطات و فناوری و همچنین قطب ۵ کشوری، این موضوع را بررسی کردیم و با هم فکری اعضا، یک زیرساخت مناسب برای این فضا فراهم کردیم و همچنین با کمک اعضای واجد شرایط و کسانی که در این زمینه توانمند بودند و تیم رسانه کمیسیون ارتباطات و فناوری توانستیم به سمت جلو گام برداریم و هم اکنون از این اپلیکیشن رونمایی شد.
آرمین قلندری در ادامه گفت: در تهیه این اپلیکیشن، ما از طرف هیچ ارگان و مجموعه خاصی حمایت نشدیم و تمامی حقوق مادی و معنوی این اپلیکیشن توسط کمیسیون ارتباطات و فناوری طراحی، تدوین و ارائه شد. به صورت کاملاً خودجوش و دانش‌آموزی، بدون هیچ پشتوانه مالی و با تکیه بر اصول خودباوری، اعتماد به نفس اعضا، صاحب نظران و ایده پردازان اتفاق افتاد.
او در پایان گفت: نسخه دمو و آزمایشی اپلیکیشن کاف که مخفف کمیسیون ارتباطات و فناوری است، منتشر شد و ما منتظر هستیم تا صاحب نظران ایده ها و پیشنهادات خود را بیان کنند و اگر کار ما ایرادی دارد گوشزد کنند تا نسخه اصلی این اپلیکیشن به صورت کاملاً حرفه ای منتشر شود.

* خبرنگار دانش آموز پانا، مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار