کاظمی خبر داد

راه اندازی ۱۷ قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در نقاط مختلف کشور

تهران (پانا) - به گفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته ۱۷ قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی ۱۷ قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در نقاط مختلف کشور

علیرضا کاظمی در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری نماز در یزد گفت: شیوع کرونا اغلب فعالیت ها را به سمت فضای مجازی هدایت کرده و در این راستا در طول یک سال گذشته ۱۷ قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: قرارگاه های راه اندازی شده، ویژه دانش آموزان و فرهنگیان است و در راستای تحقق ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی مندرج در سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است.

کاظمی با اشاره به آسیب هایی کرونا به فعالیت های حضوری در مدارس زد، بیان کرد: در حوزه قرآن، نماز و عترت، نه تنها این فعالیت ها تعطیل نشد بلکه بستری مناسب در فضای مجازی برای پیگیری این فعالیت ها ایجاد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد: راه اندازی این قرارگاه بتواند نتایج ارزشمندی از جمله تولید محتواهای ارزشمند در فضای مجازی با محوریت قرآن، نماز و عترت داشته باشد.

وی یادآور شد: پنج مورد از این قرارگاه ها مربوط به نماز است که یکی از فعالیت های تعریف شده برای این قرارگاه ها، برگزاری جشن تکلیف به صورت مجازی برای تمام دانش آموزان به تکلیف رسیده در تمام مناطق آموزش و پرورش است.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود، برگزاری اجلاس نماز را اقدامی ارزشمند خواند و اظهار داشت: در سالهای قبل، اجلاسیه نماز فقط در حد یک اجلاس و با حضور هزار نفر برگزار می شد اما بعد از تاکید رهبر معظم انقلاب در اجلاس بیستم و هفتم نماز، این اجلاسیه در تمام مناطق آموزش و پرورش برگزار می شود.

در این مراسم از چهار دانش آموز برتر حائز رتبه در این اجلاسیه به نمایندگی از ۱۲۰ دانش آموز حائز رتبه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار