زمان آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی در این استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ از ۲۲ فروردین ماه امسال آغاز می شود و تا ۲۲ خردادماه نیز ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
زمان آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی ویژه دانش آموزان تمامی پایه ها و رشته های تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی افزود: مهلت ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی برای دانش آموزان گروه میان پایه کهگیلویه و بویراحمد شامل پایه های دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم تا ۲۲ خردادماه ۱۴۰۰ و برای دانش آموزان پایه های ورودی این استان شامل اول ابتدایی، هفتم و دهم نیز تا ۱۶ شهریورماه امسال است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب ‌های درسی برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد تنها از طریق سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام خواهد شد.

زارع پور عنوان کرد: امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۲ تیرماه امسال فراهم است.

وی بیان کرد: آن عده از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که از مدرسه ای به مدرسه دیگر منتقل شده یا تغییر رشته داده اند می توانند اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی را ویرایش و اصلاح کنند.

زارع پور گفت: فرآیند توزیع کتاب های درسی بین دانش آموزان تمامی پایه ها و رشته های تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد از ۲۲ اردیبهشت ماه امسال آغاز خواهد شد و تا شهریورماه نیز ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امسال کتاب های درسی با میانگین ۲۵ درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته در اختیار دانش آموزان پایه ها و رشته های مختلف تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد قرار خواهد گرفت.

زارع پور افزود: قیمت کتاب های درسی برای دانش آموزان پایه ابتدایی ۴۲۵ هزار ریال، پایه های هفتم تا نهم ۶۴۵ هزار ریال، پایه های دهم تا دوازدهم رشته ریاضی۸۸۷ هزار ریال و پایه های دهم تا دوازدهم رشته علوم تجربی نیز ۸۴۲ هزار ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار