وزیر آموزش و پروش در دیدار با معلمان استان یزد:

با کنکور نمی‌توان انسان‌های متعهد و وارسته برای حضور موثر در جامعه تربیت کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پروش در دیدار با معلمان استان یزد اظهار کرد تربیت انسان‌‌های متعهد و وارسته برای حضور موثر در جامعه، هدف نهایی نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
با کنکور نمی‌توان انسان‌های متعهد و وارسته برای حضور موثر در جامعه تربیت کرد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی در نشست صمیمی با معلمان استان یزد بابیان این که کرونا در کنار تمامی تلخی‌ها، ظرفیت‌های بزرگی را به ارمغان آورده است، افزود: در این دوران، در معرض کسب توانمندی‌های نو قرار داریم که به همین سبب، تمامی ظرفیت‌های نظام آموزش‌وپرورش آشکار خواهد شد. کرونا به ما فرصت انتخاب داد تا روش‌های نوینی در شیوه‌های آموزشی به ویژه برای معلمان به همراه داشته باشد.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به این که ابزار کنکور، به سان کلنگی برجان نظام تعلیم و تربیت است، اظهار کرد: هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت، کنکور نیست بلکه تربیت انسان هایی متعهد و وارسته برای حضور و زندگی مؤثر در جامعه، هدف نهایی نظام تعلیم و تربیت است.

وی بابیان اینکه رشد و منزلت معلم یک منزلت بالفعل است، افزود: هیچ منزلتی بالاتر از منزلت تعلیم و تربیت‌معلمان نیست. شغل معلمی، ساختن شخصیت برای آینده و تاریخ جامعه بشری است که این مرتبه، قابل قیاس با هیچ منزلتی نیست.

وزیر آموزش‌وپرورش در این نشست صمیمی با اشاره به رتبه‌بندی معلمان، افزود: لایحه‌ای در قالب سنجش معلمان و تعیین رتبه‌های آن‌ها بر اساس توانمندی‌هایشان به مجلس ارسال ‌شده که امیدواریم در آینده به تصویب برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار