مراجعه بی سابقه به مراکز منتخب، تشخیص و درمان سرپایی کرونا در فارس

شیراز(پانا)-به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، روز گذشته در استان فارس بیشترین آمار مراجعه به مراکز منتخب، تشخیص و درمان سرپایی کرونا از آغاز شیوع کروناویروس تا کنون ثبت شد که این آمار نشان دهنده بحرانی دوباره است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه بی سابقه به مراکز منتخب، تشخیص و درمان سرپایی کرونا در فارس

مهرزاد لطفی، صبح امروز در دویست و نود و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 با اشاره به اینکه در موج پیشین بیشترین آمار مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته استان، بیش از دو هزار و ۱۰۰ مورد بوده است، اعلام کرد: در روز گذشته بیش از دو هزار و ۳۰۰ نفر به مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا در استان مراجعه کرده که این آمار از آغاز شیوع کروناویروس تا کنون بی سابقه بوده است.
او از مردم خواست تا همچون سال گذشته در بحران کرونا با مجموعه سلامت و دستگاه‌های اجرایی استان برای مدیریت و کنترل این بیماری، مشارکت کرده و اصول بهداشتی نظیر حفظ فاصله فیزیکی، استفاده مداوم از ماسک، تهویه مناسب در منازل و محل کار را رعایت کنند.
لطفی ضمن بررسی آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.
اختصاص و افزایش تخت ها و بخش‌های بیمارستان‌ها و برنامه‌ریزی برای حضور سایر اساتید، پزشکان، دستیاران و دانشجویان پزشکی در بخش های کووید۱۹ برای خدمت رسانی به مبتلایان نیز از دیگر محورهای این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار