باشگاه نانو برای دانش‌آموزان علاقه‌مند دوره آموزشی برگزار می‌کند

تهران (پانا) - باشگاه نانو در آستانه بهار طبیعت در نظر دارد وبینار و دوره‌های آموزشی جامع آشنایی با فناوری نانو ویژه دانش‌آموزان برگزار کند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه نانو برای دانش‌آموزان علاقه‌مند دوره آموزشی برگزار می‌کند

به گزارش باشگاه نانو، وبینار آشنایی با فناوری نانو در ایام تعطیلات نوروز جهت آشنایی دانش‌آموزان با فناوری نانو و کاربردهای آن و آشنایی با رویدادهای باشگاه نانو برگزار شد. علاوه بر وبینار آموزشی، دوره‌های آموزشی جامع آشنایی با فناوری نانو نیز با حمایت ستاد نانو در فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، در این دوره دانش‌آموزان در طی ۶ جلسه؛ ابتدا با مفاهیم اولیه فناوری نانو، سپس با خواص نانومواد، کاربردهای نانومواد، روش‌های تولید و سنتز نانومواد و روش‌های شناسایی نانومواد آشنا خواهند شد. دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم می‌توانند در این دوره‌ها شرکت نمایند. علاقمندان به شرکت در المپیاد دانش‌آموزی نانو نیز می‌توانند با شرکت در این دوره خود را برای آزمون مرحله اول المپیاد نانو که در تیرماه ۱۴۰۰ برگزارمی‌شود، آماده کنند.

این دوره‌ها از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ الی ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ در سه گروه با اساتید مختلف و در ساعات متفاوتی از شبانه روز برگزار می‌شود، علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به سایت باشگاه نانو قسمت "دوره آموزشی" مراجعه نموده و پس از بررسی تاریخ و ساعت کلاس ها، در دوره مورد نظرشان ثبت‌نام نمایند. برنامه زمانبندی دوره جامع آموزش فناوری نانو بصورت زیر است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار