کونگ فوکاران استان آذربایجان شرقی، بهترین عناوین کشور را در سال گذشته کسب کردند

تبریز(پانا) - با برگزاری مسابقات مجازی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، کونگ فوکاران استان با کسب عناوین برتر افتخارآفرینی کردند. کریم و سارینا وکیلی قرطاول، ساناز محمدعلی گشایش و زینب محبوبی چندین عنوان برتر علمی و فرهنگی فدراسیون کونگ فو را برای استان به ارمغان آوردند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کونگ فوکاران استان آذربایجان شرقی، بهترین عناوین کشور را در سال گذشته کسب کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، با برگزاری مسابقات مجازی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، کونگ فوکاران استان با کسب عناوین برتر افتخارآفرینی کردند.

با برگزاری مسابقات متعدد به مناسبت دهه مبارک فجر سال گذشته، ایده های برتر محیط زیست، مسابقات فرهنگی، مسابقات علمی و مسابقات کتابخوانی، کونگ فوکاران دختر و پسر استان موفق به کسب عناوین برتر شده و طرحها و ایده های آنها، از سوی فدراسیون انتخاب شده است.

کریم وکیلی قرطاول در مسابقات علمی نفر برتر انتخاب شده و در مسابقات فرهنگی نیز موفق به ارائه طرح «مدال معرفت» شده و طرح او از سوی فدراسیون انتخاب شد.

در بخش ایده های برتر حفاظت از محیط زیست، ساناز محمدعلی گشایش با ارائه ایده «تبیین مدل اثرگذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در جامعه ورزشی» که به مناسبت دهه مبارک فجر سال گذشته برگزار شده بود، طرح او از سوی فدراسیون انتخاب شده و حائز رتبه برتر شد.

ساناز محمد علی گشایش و سارینا وکیلی قرطاول همچنین در مسابقات علمی دهه فجر سال 1399 رتبه برتر را کسب کردند.

زینب محبوبی، دیگر کونگ فوکار استان هم در مسابقات فرهنگی دهه مبارک فجر سال 1399 موفق به کسب رتبه برتر از بین شرکت کنندگان شد.

در مسابقات مجازی کتابخوانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال گذشته که نتایج آن به تازگی از سوی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی منتشر شده است، کریم و سارینا وکیلی قرطاول موفق به کسب رتبه برتر شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار