هیات بازرسی انتخابات ۱۴۰۰ در خراسان شمالی فعال شد

بجنورد(پانا) - اعضای هیات بازرسی سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با پیشنهاد استاندارخراسان شمالی حکم خود را از هیات بازرسی مرکزی دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هیات بازرسی انتخابات ۱۴۰۰ در خراسان شمالی فعال شد

براساس پیشنهاد استاندار خرااسان شمالی محمود قنبری به عنوان رییس هیات بازرسی و عبدالله یوسفی، مهدی مودی و ملیحه یغمایی نیز به عنوان اعضای این هیات برای سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری انتخاب شدند.
انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان در ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار می شود.
در استان خراسان شمالی نامنویسی داوطلبان انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ۲۰ اسفندماه شروع و به مدت یک هفته ادامه یافت که ۷۰۱ نفر برای ۲۰۷ کرسی نمایندگی مردم در شوراهای اسلامی در ۲۴ شهر این استان نامنویسی کردند و ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستایی و عشایری نیز همزمان با سراسر کشور فردا ۱۶ فروردین ماه شروع و به مدت یک هفته نیز ادامه خواهد داشت.
در آخرین انتخابات برگزار شده، ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر در این استان واجد شرایط رای بودند که ۳۷۷ هزار و ۳۹ نفر در این انتخابات شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار