معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

کسب رتبه سوم دانش‌آموز خبرنگار پانا در رشته عکس خبری جشنواره مدادآبی

اسلامشهر (پانا) - جشنواره مداد آبی ویژه دانش‌آموزان خبرنگار پانا، به منظور شناسایی استعداد‌های برتر دانش‌آموزی در حوزه رسانه برگزار شد و برترین‌های این جشنواره معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم دانش‌آموز خبرنگار پانا در رشته عکس خبری جشنواره مدادآبی

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: رشد رسانه‌های مکتوب جدیدالکترونیکی، رقابت بین رسانه‌های مختلف را فشرده‌ کرده، و در این راستا رسانه‌ها برای ادامه حضور موثر در عرصه خبررسانی ملزم به شناسایی استعداد‌ها جهت تامین نیروی انسانی توانمند هستند.

او افزود: جشنواره مداد آبی با هدف شناسایی استعداد‌های برتر دانش‌آموزی در حوزه خبرگزاری پانا، و در رشته‌های عکس خبری، مصاحبه وگزارشگری خبری و جهت ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی، در سطح شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

زارعی تصریح کرد: در رشته عکس خبری با موضوع سپاس مربی، آرمیتا بداغی خبرنگار دانش‌آموزی پانا شهرستان اسلامشهر موفق به کسب رتبه سوم در سطح شهرستان‌های استان تهران شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،ضمن تقدیر از همکاری سایر دانش‌آموزان خبرنگار پانا که آثار خود را ارسال کردند و همچنین سازمان دانش‌آموزی منطقه برای همگان در ادامه راه آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار