پخش مجموعه جدید مستند «مسیحادم» از شبکه یک

تهران (پانا) - «مجید فتاحی»، تهیه کننده، مجموعه 50 قسمتی مستند"مسیحادم" درباره این مستند گفت: «مسیحادم» روایتی متفاوت از کودکی، نوجوانی و ورود آنها به عرصه خدمت رسانی عاشقانه به کشورشان است که زندگی متفاوتی را برایشان رقم زده است. 

کد مطلب: ۱۱۷۴۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پخش مجموعه جدید مستند «مسیحادم» از شبکه یک

به گزارش روابط عمومی فیلم «مسیحادم»؛ فتاحی با بیان اینکه این مجموعه در 2 فصل ساخته شده است افزود: آنچه در فصل اول این مستند که در 20 قسمت از شبکه یک پخش می شود، بر آن تاکید شده است ویژگی های بارز اخلاقی و وطن دوستی این پزشکان است، تا حدی که اکثرآنها در بحبوحه انقلاب، کمک به مردم کشور را به زندگی در خارج از کشور ترجیح داده اند.
تهیه کننده این مستند افزود: در این مجموعه با پزشکانی آشنا می شویم که با وجود تمامی محرومیت ها و شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حاکم بر جامعه اوایل انقلاب و علی رغم تمامی امکانات و پیشنهادات جذابی که از طرف سایر کشورها به آنها ارائه میشد ، ایران را برای کار و خدمت انتخاب کردند، شجاعانه، صادقانه و فداکارانه ماندند و با وجود تمامی تحریم های تحمیل شده به کشورمان و بعضا بی مهری ها و نواقصی که در سیستم های مدیریتی پزشکی کشور وجود داشت ، صبورانه ایستادگی کردند و در خط مقدم سلامت کشور جنگیدند.
فتاحی افزود: به همین دلیل دیدن و شنیدن صحبت های این عزیزان از زبان خودشان گنجینه ارزشمندی برای جوانان جامعه است تا الگوهای این آب و خاک را بشناسند و بدانند با حفظ امید و روحیه ی تلاشگری میتوان بر تمامی محرومیت ها و محدودیت ها پیروز شد.
مجموعه مسیحادم به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید فتاحی از (امشب) ۱۴ فروردین ماه ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 20 : 18 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار