نمکی: ایران از محورهای اصلی تولید واکسن در جهان می‌شود

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت به همت جوانان این سرزمین, ایران به یکی از تولیدکنندگان واکسن کرونا در جهان تبدیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۴۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نمکی: ایران از محورهای اصلی تولید واکسن در جهان می‌شود

سعید نمکی روز پنجشنبه در آیین روز ملی جشن پرچم و اهتزاز بلندترین پرچم ایران به ارتفاع ۲۵۰ متر در باغ کتاب تهران افزود: تاریخ این سرزمین به سه مقطع قبل، بعد از اسلام و بعد از انقلاب تقسیم می شود و جفا است ۲ مقطع را در نظر نگیریم و از مقطع سوم منفک بدانیم.

وی یادآورشد: ایران بزرگ با تکیه بر فرهنگ ایرانی هنوز زبان و نوروز باستانی خود را حفظ کرده؛ همانگونه که عید قربان و فطر را نگاه داشته است.

نمکی اظهار داشت: یکی از مقاطع تاریخی این کشور، ۱۲ فرورین است که استقلال و آزادی این کشور را رقم زد و خود باوری و تکیه بر خویشتن از دستاوردهای آن بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قبل انقلاب میزان مرگ و میر کودکان و زنان در زمان زایمان حداقل ۱۰ برابر امروز بود و امروز در دورترین نقاط کشور خانه بهداشت و سلامت داریم.

وی خاطر نشان کرد: امروز خدمات درمانی ما به گونه ای است که در شرایط کرونا به بیماران در داخل بیمارستان خدمات درمانی ارائه کردیم و در زمینه ماسک از نقش یک وارد کننده به یک تولید کننده و صادرکننده تبدیل شدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار