پیام رخشانی‌مهر به‌مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی؛

دوازدهمین روز از بهار هر سال یادآور حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تبریک و پاسداشت ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» این روز را حماسه وحدت و بصیرت ملت ایران در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۴۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهمین روز از بهار هر سال یادآور حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، متن پیام مهراله رخشانی‌مهر به مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهمین روز از بهار و فروردین ماه هر سال یادآور حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران است که با وحدت و بصیرت و رأی حداکثری خود، مهر تأییدی بر تداوم مسیر طلوع تحقق اهداف و آرمان های بلند این کشور در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) زدند و با حضوری پر شور و با شکوه به نوع حکومت و نظام سیاسی ایران، یعنی همان "جمهوری اسلامی" رای "آری" داده و نظامی نوپا را با اتکاء به جمهوریت و اسلامیت به جهانیان معرفی کردند.

در دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، امید و خون تازه ای در رگ های خشکیده ملت های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد و مردم جهان را به اندیشه ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه ای نو و اسلامی دلگرم و امیدوار کرد.

نهالی که آن روز ایرانیان از هر قوم و نژاد و جنسیت و دین و مذهب در این سرزمین کاشتند اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته است و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، همای سعادت، بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان‌های انقلاب را هدف راستین خود نهاده است.

این روز پرافتخار را گرامی داشته و به یکایک ملت بزرگ ایران به ویژه همکاران عزیز تبریک و تهنیت می‌گوییم. امید است در سالی که به فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نام گذاری شده‌ است با همدلی و تلاش بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را به اهداف والا و جایگاه واقعی خود برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار