انتشار ویروس کرونا و ابتلای ۱۱ نفر رهاورد برگزاری مراسم دورهمی در شهر بوشهر

بوشهر(پانا)- رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت با توصیه‌های مکرر کارشناسان و مسئولان، مراسم دورهمی توسط همشهریان در شهر بوشهر برگزار و رهاورد آن انتشار ویروس کرونا و ابتلای ۱۱ نفر در نقاط مختلف شهر بوشهر شد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
انتشار ویروس کرونا و ابتلای ۱۱ نفر رهاورد برگزاری مراسم دورهمی در شهر بوشهر

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، حسن فخرایی اظهار کرد: اعضای یک خانواده بوشهری در مراسم جشن‌های نوروزی، در یکی از خانه باغ‌های شهرستان تنگستان روستای گورک شرکت کرده و دو روز بعد علائم بیماری در تعدادی از شرکت‌کنندگان این دورهمی بروز کرده که با انجام تست، یک نفر مثبت اعلام شد.
وی افزود: پس از رهگیری به‌عمل‌آمده طی دو روز، توسط پرسنل مراکز خدمات جامع سلامت شهر بوشهر جمعاً از ۳۱ نفر از بستگان و افراد در معرض تماس نزدیک تست PCR و تست سریع گرفته شد که تعداد ۱۱ نفر از چند خانواده که ساکن نقاط مختلف شهر بوشهر هستند، مثبت گزارش شد.
رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تأکید کرد: از بین افراد مثبت شغل‌های نظیر آرایشگاه زنانه، شاغل در داروخانه، ورزشکار و... مشاهده شد که اگر رهگیری هر یک از افراد مثبت را دنبال کنیم متوجه می‌شویم که چه کار سخت و طاقت‌فرسایی است و دامنه آن می‌تواند چقدر وسیع و تعداد افراد زیادی را درگیر کند.
این مقام مسئول اظهار کرد: تیم‌های رهگیری و مراقبت در منزل طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان بوشهر در ایام نوروز حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان و انجام تست سریع کرونا به صورت رایگان به بیماران هستند.

فخرایی بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت نبی اکرم (ص) با حضور پزشک، بهیار، کارشناس آزمایشگاه آماده ارائه خدمات به کلیه افراد دارای علائم بیماری کرونا است.
رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: بیماران می‌توانند نوبت را به صورت غیرحضوری با مراجعه به آدرس الکترونیکی Nobat.Bpums.Ac.Ir و انتخاب مرکز غربالگری کرونا در دو نوبت صبح و بعدازظهر دریافت نمایند و در ساعت مقرر به مرکز غربالگری کرونا نبی اکرم (ص) واقع در خیابان شهید مطهری (باغ زهرا) مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار