باحضور معاون اول رئیس جمهورمطرح شد:

دغدغه‌های فرمانداران شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران

اسلامشهر (پانا) - فرمانداران شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر به بیان پیشرفت‌های مناطق تحت نظر در دولت تدبیر و امید ونقطه نظرات خوددر زمینه مواردی از جمله، اشتغال، مسائل فرهنگی،رفاهی ،عمرانی،بهداشتی،کشاورزی، صنعتی و ...پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۷۴۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه‌های فرمانداران شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران

در این برنامه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به کسب سهمیه برتر اشتغال در سطح شهرستان در طول دو سال گذشته اظهار کرد: اسلامشهر دارای 160واحد صنفی و 7000واحد تولیدی است و قطب مهم کفش ورزشی کشور در این منطقه قرار دارد که حمایت بیشتر مسئولان را در توسعه این شهرک صنعتی را می‌طلبد.

او افزود: ما در زمینه قرارگرفتن واحدهای صنعتی منطقه در شعاع 120کیلومتری، اجرای شهرک صنعتی مصوب،توجه به لکه‌های صنعتی و دریافت جواز جهت واحدهای صنفی نیازمند حمایت مسئولان کشوری و استانی هستیم.

نورالله طاهری فرماندار شهریار نیز از افتتاح پالایشگاه شیر منطقه با اشتغال 7000نفر و اعتبار 14هزارمیلیارد تومان اعتبار در آینده نزدیک ، پیشرفت 50درصدی شهرک صنعتی شهید سلیمانی،توجه به آبیاری تحت فشار و کشت گلخانه‌ای خبر داد و خواستار تعیین تکلیف قانون حفظ اراضی شد.

لیلا واثقی فرماندار شهرقدس نیز در سخنانی با اشاره با اینکه منطقه قطب قطعات خودرو است افزود: ایجاد اشتغال ،بهره‌برداری از بیمارستان 160تختخوابی سردارسلیمانی، احداث هفت ورزشگاه، چهار فرهنگ‌سرا،56پارک محله‌ای، چهارپایگاه اورژانس ،ده واحدآموزشی با ظرفیت 150کلاس درس را از جمله اقدامات مهم برشمرد و خواستار توجه به شهرک صنعتی،دو لکه صنعتی و استقرار ساختمان فرماندهی و پاسگاه‌های نیروی انتظامی شد.

سجاد برنجی فرماندار ملارد هم در بیانات خود با اشاره به توجه خاص به زیرساخت‌ها در ملارد از احداث دو تصفیه‌خانه، انتقال خطوط آب، برق و گاز،شبکه فیبر نوری 354 کلاس درس، کتابخانه‌های شهری و روستایی،پیشرفت 95درصدی بیمارستان ملارد و ایجاد فرصت شغلی سخن گفت.

نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم در سخنانی به تکمیل واحدهای مسکن مهر و اقدام ملی، ایجاد اشتغال پایدار، اشاره کرد و خواستار توجه به الحاق فرودگاه امام خمینی(ره) به رباط کریم، احداث مترو و تأمین اعتبار بیمارستان 96 تختخوابی رباط کریم شد.

هادی تمهیدی هم آخرین سخنران این جلسه در بخش فرمانداران شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران بود که در سخنانی اظهار کرد : طبق سرشماری در شهرستان ما 650000نفر جمعیت که در محدوده 64 کیلومتر زندگی می‌کنند و بهارستان شهرستانی کمتر توسعه یافته است و نیازمند توجه مسئولان در مواردی ازجمله،بیمارستان 90تختخوابی امام حسین(ع)،احداث فضای آموزشی جدید،سرانه ورزشی و امنیت و حضور نیروی انتظامی می‌باشد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار