آمار بیماران کرونایی بستری در گیلان افزایش یافت

رشت (پانا) - مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان از افزایش آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان طی چند روز اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آمار بیماران کرونایی بستری در گیلان افزایش یافت

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر حسن رخ شاد گفت: هم اکنون ۳۲۸ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

وی تعداد بیماران بدحال مبتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت های ویژه را ٨١ نفر عنوان کرد و افزود: افزایش آمارهای بستری بیانگر آن است که دورهمی ها و مسافرت ها و بی توجهی به شیوع این ویروس در گیلان اثرات خود را گذاشته است.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان خاطر نشان کرد: از مسافران و عموم مردم در این استان به طور جدی درخواست می کنیم که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش ها رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور به کمتر از ۶۰ درصد رسیده است، بیان کرد: در گیلان رعایت پروتکل ها کمتر از میانگین کشوری است.

رخ شاد با یادآوری تغییر رنگ شهرستان رودسر از زرد به نارنجی طی چند روز اخیر خاطر نشان کرد: رودسر از شهرستان های مهم گیلان در ایام نوروز نارنجی شد لذا باید با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از تغییر رنگ شهرها به نارنجی و قرمز پیشگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار