دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

موارد بستری کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۳۹ بیمار افزایش یافت

بوشهر(پانا) - دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ دوشنبه نهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به ۱۳۹ نفر افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۱۷۳۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
موارد بستری کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۱۳۹ بیمار افزایش یافت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۸ مورد به کرونا قطعی است.
وی درباره بیماران بستری در بخش‌های ویژه چنین گفت: در حال حاضر ۱۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد ۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۳ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
کشمیری بابیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۹۳ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست‌داده‌اند، گفت: خوشبختانه در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۰، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، در استان بوشهر به ثبت نرسید.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۲۶۸۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار