سرهنگ ایرج خانی پور در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی گفت:

ارتقاء رضایتمندی مردم هدف پلیس از اجرای طرح نوروزی است

زنجان ( پانا )- جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارتقاء رضایتمندی مردم هدف پلیس در اجرای طرح نوروزی است گفت: میزان وقوع سرقت ها درسال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23 درصد کاهش داشته است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء رضایتمندی مردم هدف پلیس از اجرای طرح نوروزی است

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ایرج خانی پور" در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان ( عج ) بیان داشت: ارتقاء رضایتمندی مردم هدف پلیس در اجرای طرح نوروزی است.

وی هدف از حضور پلیس در سطح شهرها و جاده ها را پیشگیری از تخلفات و ارتقاء احساس آرامش مردم و شهروندان بیان و تصریح کرد: حضور پلیس عرصه را برای فعالیت مجرمان و قانون شکنان تنگ می کند .

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس خود را خدمتگزار مردم دانسته و تمام سعی و تلاش ما بر این است که مردم و مسافران، ایامی لذت بخش، آسوده، ایمن و سرشار از خاطرات خوش داشته باشند گفت: با تلاش کارکنان سخت کوش فرماندهی انتظامی استان در ایام تعطیلات نوروز میزان وقوع سرقت ها 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی با اشاره به افزایش 7 درصدی کشف سرقت ها در سال جاری گفت: میزان کشف مواد مخدر نیز در سطح استان درسال جاری 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان هدف پلیس از اجرای طرح نوروزی را پیشگیری از وقوع جرایم، حوادث جاده ای و خدمت رسانی به مردم و مسافران بیان کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برخورد مناسب با مردم ، تکریم ارباب رجوع، تعهد و دلسوزی، داشتن روحیه تلاش بیشتر، دوری از بد رفتاری از اولویت ماموریت ها است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمام نفرات، تجهیزات و امکانات خود تعطیلات توام با نظم و امنیت و آرامش بهاری را در راستای انجام وظیفه خود برای آحاد جامعه ایجاد می کند تصریح کرد: پلیس با اقدامات ترافیکی و سایر اقدامات و تمهیدات انتظامی سعی کرده است فضای امنی را برای مردم ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار