جابجائی یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

اردبیل (پانا ) - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل اعلام کرد یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان عمومی مسافربری جابجا شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جابجائی یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از پایانه مسافری شهر اردبیل گفت: این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک میلیون و ۹۷۵ هزار نفر مسافر بود ۳۴ درصد کاهش یافته است.

او با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۲۶۶ هزار و ۷۰۷ مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به سال ۹۸ که ۲۸۸ هزار و ۶۵۵ سفر بود کاهش ۷ درصدی را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری و ۵۴ شرکت حمل ونقل مسافر در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

شیرین زاده با اشاره به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در حوزه حمل و نقل مسافر بیان کرد: در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا ناوگان‌های حمل ونقل عمومی و ترمینال‌ها بطور مرتب درحال ضدعفونی و گندزدایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار