مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان:

مسافرت نوروزی اثر خود را گذاشت

رشت (پانا) - مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، از مسافران خواست که دوره اقامت خودشان را در استان ما کوتاه و محدود کنند و اعلام کرد شهرستان رودسر از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی و شهرستان املش از وضعیت آبی به زرد منتقل شد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مسافرت نوروزی اثر خود را گذاشت

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه حضور مسافران نوروزی در استان گیلان اثرات خودش را بر جا گذاشت، اظهار کرد: متاسفانه شهرستان رودسر از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی منتقل شد و شهرستان آبی املش نیز وضعیت زرد پیدا کرد.

وی از مسافرانی که در حال حاضر در گیلان حضور دارند خواست که دوره اقامت خودشان را کوتاه و محدود کنند و افزود: مسافران از حضور در مکان های شلوغ پرهیز کنند، به دورهمی ها نروند و حتما در فضای باز دید و بازدید داشته باشند.

مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، ماسک را یک وسیله کلیدی برای جلوگیری از کرونا دانست و عنوان کرد: حتما ماسک بر چهره داشته باشید، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید و به سطوح دست نزنید.

رخ شاد، یکی از راه های مهم انتقال بیماری کرونا را تغذیه در ایام سفر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شرایط اپیدمی کرونا قرار داریم، مسافران حتما دستورالعمل های بهداشتی حین تغذیه را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه ۵۹ بیمار جدید کرونایی طی روز گذشته در سطح بیمارستان های گیلان بستری شدند، گفت: هم اکنون ۳۱۵ بیمار کرونایی بستری داریم که ۷۱ نفر شدیدا بدحال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار