نمایش رادیویی مرگ یک گلوله شبکه اترک به جشنواره رادیویی رومانی راه یافت

خبرگزاری پانا: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت : نمایش رادیویی مرگ گلوله کاری از گروه نمایش صدای مرکز خراسان شمالی به همراه دو اثر نمایش از خراسان جنوبی و زنجان به مرحله پایانی جشنواره رادیویی جایزه بزرگ نوا راه یافت .

کد مطلب: ۱۱۷۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، محسن زاهد احمدی افزود: این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی و نویسندگی و کارگردانی مجید حمزانلویی و همکاری بازیگرانی از جمله احسان کمالی ، طاهره شاددل و مجید حمزانلویی با صدابرداری محسن مهربد تولید شده است .

محسن زاهد احمدی با بیان اینکه جشنواره رادیویی جایزه بزرگ نوا همه ساله با حضور هنرمندان رادیویی بسیاری از کشورهای مختلف در رومانی برگزار می شود ، اضافه کرد : امسال نیز 30 کشور در این جشنواره شرکت کردند که برنامه های ارسالی از اداره کل صدای استان ها درخشش قابل توجهی داشته اند .

وی افزود : این نمایش رادیویی داستان مرد روستایی اسلحه سازی را روایت می کند که به امرار معاش از این راه می پردازد و در تنگنای مالی قرار دارد .

در این داستان مرد با پیشنهادی عجیب مواجه می شود که زندگی او و خانواده اش را تغییر می دهد و ان هم ساخت گلوله ای به شرط مرگ آدمی است و ... .

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی افزود : جشنواره رادیویی نوا از هشتم تا سیزدهم مهرماه در بخارست رومانی برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار