دانش آموزان آذربایجان‌غربی در ایام عید تکلیف نوروزی ندارند

ارومیه (پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد دانش آموزان استان در ایام تعطیلات نوروزی تکلیف درسی نداشته و تمامی آموزش‌های مجازی آنان نیز تعطیل است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان آذربایجان‌غربی در ایام عید تکلیف نوروزی ندارند

بابک حشمت با اشاره به تلاش معلمان در ایام کرونایی و در طول سال تحصیلی جاری که مانع تعطیلی آموزش شد، افزود: در تعطیلات نوروزی به علت استمرار آموزش ها در ایام سال تحصیلی و مدیریت و راهبری بهینه روند تحصیل توسط معلمان، نیازی برای ارائه تکلیف وجود نداشت.

وی با بیان اینکه معلمان با حداقل امکانات و تجهیزات به شکل مجازی روند ادامه آموزش را مدیریت و راهبری کرده اند و تعطیلات غیر مترقبه ای به دلایل سرما، آلودگی هوا و بارش برف و باران وجود نداشت، ادامه داد: امسال دانش آموزان به صورت مستمر در کلاس های آموزش مجازی حضور داشته اند و محتواهای تولیدی نیز یاریگر معلمان بوده است.

وی بیان کرد: برنامه زمانی منظور شده برای هر کلاس و درس با رعایت تمامی جوانب و استانداردهای لازم بوده و باید رعایت شود و طولانی تر ساختن ساعات درسی و کلاسی در فضای مجازی با بهانه هایی نظیر اجرای کلاس‌های فوق برنامه و کار بر روی کتاب‌های مکمل و غیر درسی، کیفیت آموزش و سلامت دانش آموزان را مورد تهدید قرار خواهد داد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی توصیه کرد که معلمان درباره شیوه تدریس در فضای مجازی به حساسیت‌های این فضا توجه داشته باشند و با طولانی برگزار کردن این کلاس‌ها یا ارائه تکالیف و ویدئوهای آموزشی مکرر آنان را خسته نکنند.

آذربایجان غربی دارای بیش از ۲۵۹ هزار دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم بوده که از این تعداد ۷۸ هزار نفر در شاخه نظری و بیش از ۳۲ هزار نفر در شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش و بقیه در دوره متوسطه اول تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار