در سایه حضور مقتدرانه و قدرتمندانه نیروهای مسلح است که مردم می‌توانند احساس امنیت کنند

تهران (پانا) -  فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در جمع سربازان پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند، گفت، حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ایران اسلامی در هر منطقه ای باعث افزایش امنیت پایدار می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۳۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
در سایه حضور مقتدرانه و قدرتمندانه نیروهای مسلح است که مردم می‌توانند احساس امنیت کنند

به گزارش روابط عمومی نهاجا، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به مناسبت فرا رسیدن سال نو اولین بازدید و دیدار نوروزی خود را از پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند انجام داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید با حضور در قرارگاه سربازی و دیدار نوروزی با سربازان اظهار کرد: اکنون که لباس سربازی به تن کرده ایم، به این لباس افتخار می‌کنیم زیرا حرمت و پاسداری از میهن عزیز برای ما یک ارزش محسوب می شود و در کلام بزرگان نیز اجر و پاداش بزرگی برای آن ذکر شده است.

سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه حضور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر منطقه‌ای باعث ایجاد و افزایش امنیت پایدار می‌شود، افزود: در سایه حضور مقتدرانه و قدرتمندانه نیروهای مسلح است که مردم می‌توانند احساس امنیت کنند و زندگی بدون دغدغه ای داشته باشند و سهم بزرگی در برقراری این امنیت از آن شما سربازان عزیز است.

وی در این مراسم ضمن دیدار چهره به چهره با سربازان، مشکلات خدمتی کارکنان وظیفه را مورد بررسی قرار داد و دستور لازم برای حل مشکلات آنان صادر شد.

بازدید از ساختمان های در حال احداث پایگاه هوایی جدید بیرجند و بخش های مختلف پایگاه شهید حسینی در منطقه خور از دیگر برنامه های فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار