فرماندار اسلامشهر:

موانع پیش روی واحدهای تولیدی شهرستان اسلامشهربه مدیران استانی منعکس خواهدشد

اسلامشهر (پانا) - مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اسلامشهردر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور متصدیان آنها و همچنین مدیران مربوطه شهرستانی و حتی استانی مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
موانع پیش روی واحدهای تولیدی شهرستان اسلامشهربه مدیران استانی منعکس خواهدشد

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر در سال ۱۴۰۰ نیز با محوریت پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع این واحدها به طور مستمر برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: توفیقات شهرستان اسلامشهر در سه سال اخیر در زمینه ایجاد اشتغال پایدار، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش تولید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و تأکیدات رئیس جمهور کشورمان و استاندار تهران در خصوص حمایت از تولید به دست آمده است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اسلامشهردر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور متصدیان آنها و همچنین مدیران مربوطه شهرستانی و حتی استانی مطرح و راهکارهای اجرایی جهت رفع مشکلات اتخاذ می شود ادامه داد: امیدوارم در سال جدید شاهد کارشکنی و مانع تراشی در راستای تحقق سیاست‌های اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار