شهردار ناحیه هشت خاورشهر:

یکی از دغدغه‌های ما رفع خطر کانال‌های آب خاورشهر است

شهرری(پانا)- شهردار ناحیه هشت خاورشهر می‌گوید خطرهای ناگوار کانال آب خاورشهر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است، که جان صد‌ها نفر را گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۷۲۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
یکی از دغدغه‌های ما رفع خطر کانال‌های آب  خاورشهر است

سعید دادگستر شهردار ناحیه هشت خاورشهر در گفت و گو با پانا اظهارکرد: حادثه‌های کانال آب خاورشهر از همان ابتدا یکی دغدغه‌های اساسی و مهم‌ما بوده است. ما هرروزه شاهد اتفاق افتادن‌ حادثه‌های ناگواری برای شهروندان عزیزمان هستیم ولی متاسفانه به جهت سیستمی وحوزه عملکرد نمی‌توان کار زیادی روی این موضوع انجام داد.

او ادامه داد: مسئولیت کانال با متولی آب‌خیزداری ری و سازمان آب است.از همان ابتدای ورود به شهرداری ناحیه هشت خاورشهر چندین نوبت مکاتبه در مورد مشکلات و فوتی‌های که به وجود آورده بود مانند سقوط کودک،کارگر و خانمی که به قتل رسانده شده و داخل این کانال انداخته شده بود و موارد دیگر که در این یکسال نزدیک چهار یا پنج مورد اعلام شده است، که متاسفانه خیلی از این‌ها جنازه‌های این افراد تا محدوده قیام‌دشت هم رفته است.

شهردار ناحیه هشت خاورشهر افزود: نزدیک به سه یا چهار جلسه با امام جمعه خاورشهر،فرماندار،بخش‌دار و شهردار این منطقه در رابطه با این مشکل مطرح شد که این موضوع از طرف فرمانداری شهرستان ری و بخشداری مرکزی پیگیری شود.

دادگستر عنوان کرد: امید است با بودجه‌ای که برای سال۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است برای حل این موضوع، کانال‌های آب خاورشهر حصار کشی شود تا با سر پوشیده شدن آن‌ها دیگر شاهد اتفاقات ناگوار دیگر نباشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا جیریائی شراهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار