پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت آغاز سال1400

زنجان (پانا) - حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در پیامی؛ فرا رسیدن نوروز سال 1400 را به جامعه‌ فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا، تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۷۲۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت آغاز سال1400

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان، متن پیام حسن مظفری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و احوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز این پیام آور شور و زندگی و نو شدن، این شعر زیبای آفرینش، این فرصت دوباره برای زنده شدن و تحولات سبز و گرما بخش، با بهار دلنشین از راه می رسد و ما دوباره دست در دست بهار در کوچه باغ های زندگی به مقصد روزهای نو قدم می زنیم.

در سالی که گذشت برای آموزش و پرورش نیز همراه با دیگر بخش های جامعه به دلیل شرایط سخت پیش آمده در عرصه سلامت، زیست بومی متفاوت رقم خورد و البته سیستم آموزشی ما کاملا متاثر از این شرایط جدید ، فضا و رویه ای متفاوت داشت. در این فضای سخت بیماری و محدویت های بوجود آمده و مشکلات مربوط به این شرایط ، این نفس گرم شما معلمان، مدیران و مربیان عزیز بود که با همدلی، همراهی همفکری و جهاد علمی فضای آموزشی را از فضای دلسردی و اندوه به دور ساخت و بار دیگر دانش آموزان عزیز این مرز و بوم مقدس، دستان مهربانتان را بر شانه‌های خود حس نمودند.

شما خواهران و برادران گرامی با مجاهدت‌ها، دلسوزی ها، ایثارگری ها و تلاش‌های شبانه روزی تان در کنار خواهران و برادران ایثارگر حوزه سلامت به مانند همیشه مشعل خدمت را در جای جای این سرزمین فرزانگان، فروزان داشتید و با شعار آموزش تعطیل نمی شود و تبدیل هرخانه به یک کلاس درس فرآیند آموزش و یادگیری را با روش های مختلف و تلاش های قابل تحسین تداوم بخشیدید.

اینجانب در آستانه این آیین باستانی و آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی که با اعیاد شعبانیه تقارنی مقدس و مبارک پیدا کرده، بر دست های تلاشگر و بی دریغ تان خالصانه و خاضعانه بوسه می زنم و با عرض تبریک این ایام، امیدوارم به لطف و رحمت حضرت حق، در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و همراه با سیاست های دولت تدبیر و امید، همگام با بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین؛ سال پیش رو سالی همراه با پویایی و حرکت و عزت و سلامتی و توام با موفقیت های روز افزون در همه زمینه ها و عرصه های حیات، پیمودن مسیر رشد و تعالی و توسعه و پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران برای ملت شریف ایران و شما فرهنگیان فرهیخته و خانواده های محترمتان و البته دانش آموزان عزیز باشد.

توفیق رفیق راهتان و عیدِ مبارک، مبارک باد.

با احترام

خدمتگزار کوچک شما

حسن مظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار