احداث ۴ پروژه تاسیسات اقامتی بین راهی در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت۴ پروژه تاسیسات اقامتی بین راهی با ۳۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در اردبیل در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۴ پروژه تاسیسات اقامتی بین راهی در اردبیل

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: در حال حاضر ۴ پروژه تاسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی با ۳۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در سطح استان اردبیل در حال اجراست.

او افزود: برای احداث این تاسیسات اقامتی و پذیرایی بین‌راهی در مجموع ۳۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که تلاش و جدیت بر این است تا با رفع موانع و مشکل پیش رو زمینه بهره‌برداری از این طرح‌ها را در اسرع وقت فراهم آوریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان راه‌اندازی این طرح‌ها را زمینه‌ساز جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به استان دانست و بیان کرد: با توسعه خدمات‌رسانی توسط این تاسیسات به مسافران و گردشگران در جاده‌های استان شاهد جلب رضایت آن‌ها و ماندگاری هر چه بیشتر آن‌ها در استان خواهیم بود.

فلاحی ادامه داد: در کنار رونق گردشگری منطقه، با راه‌اندازی و آغاز فعالیت این تاسیسات اقامتی و پذیرایی شاهد اشتغالزایی طرح‌ها در استان نیز خواهیم بود به طوری که افتتاح این تاسیسات در مجموع برای بیش از ۷۰ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار