عملکرد آموزش و پرورش اردبیل در سال 1399 رضایت بخش است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت عملکرد آموزش و پرورش استان در سال 1399 رضایت بخش است.

کد مطلب: ۱۱۷۲۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد آموزش و پرورش اردبیل در سال 1399 رضایت بخش است

به گزارش اداره کل آموزش و پرروش اردبیل، احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان در آخرین جلسه معاونان اداره کل، مدیران و روسای مناطق و نواحی که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به بازدید کارشناسان وزارتی در ماه های اخیر از آموزش و پرورش استان اظهارکرد: نتیجه این بازدید که در سه محور احراز هویت در شبکه شاد، رضایت دانش آموزان وخانواده ها از عملکرد آموزش و پرورش استان در شبکه شاد انجام شد، رضایت بخش است.

او افزود: کارشناسان وزارتی از 66 مدرسه در 6 منطقه بازدید کرده و با خانواده 284 دانش آموز در این مناطق و نواحی تماس گرفتند که بیش از 95 درصد رضایت اولیا از عملکرد شبکه شاد در استان را نشان می دهد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل 87 درصد از دانش آموزان استان در شبکه شاد احراز هویت شده اند در حالیکه در کل کشور این میزان 70 درصد است.

ناصری با بیان اینکه مرحله دوم پروژه کوچ در استان اجرا شده است، گفت: آموزش و پرورش استان در ثبت اطلاعات دانش آموزان رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص داده است.

او از جایگاه بسیار خوب آموزش و پرورش استان در موضوع پروژه مهر خبر داد و تصریح کرد: در طرح " هدایت" نیز استان خوب عمل کرده است بطوریکه موفق شدیم با مشارکت خیرین و دستگاه های ذیربط 4 هزار تبلت تهیه و به دانش آموزان کم برخوردار اهدا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه به تحت پوشش قرار دادن 100 درصد از حجم ابلاغی در حوزه سوادآموزی اشاره کرد و گفت: با پیگیری های متعدد در استخدام نیروهای حق التدریس، آموزشیاران سوادآموزی و ... در مرحله اول مجوز برای 276 و در مرحله دوم 495 ردیف استخدامی دریافت کردیم و امیدوارم برای 380 نفر باقیمانده نیز در سال پیش رو مجوز دریافت کنیم.

ناصری ترغیب به مشارکت حداکثری در انتخابات را یک وظیفه ملی و انقلابی عنوان کرد و افزود: امکانات و تجهیزات آموزش و پرورش نباید به نفع شخصی در انتخابات هزینه شود ولی بایستی با مجریان انتخاباتی در قالب چهارچوب های قانونی همکاری های لازم را داشته باشیم.

او در پایان از توجه ویژه نماینده ولی فقیه و امام جمعه و نیز استاندار اردبیل به مسایل آموزش و پرورش بویژه تعلیم و تربیت تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار