برگزاری جلسه هم اندیشی پایان سال حوزه پرورشی کاشمر

کاشمر (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمردر جلسه تقدیر از همکاران حوزه پرورشی گفت در سال جاری تعداد شرکت کنندگان ‏مسابقات افزایش یافته است‏.

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی پایان سال حوزه پرورشی کاشمر

حامد ناصری معاون پرورشی تربیت بدنی درجلسه تقدیر ازهمکاران حوزه پرورشی گفت: سال که تغییر می کند انسان هم باید تغییرکند تغییر انسان این نیست که فقط ظاهر انسان ت طرحی نو دراندازیم و بیایید با فکر ها جدید تر و طرح های جدید ویژه به صور؆ند تفکر انسان و سایر خصوصیات انسان نیز بهتر شود.

وی افزود: همه تغییرات به ظاهر و لباس پوشیدن نیست این نیست که ظاهر انسان تغییر کند باید باطن انسان هم تغییر کند و خواهشی که داریم این است که بیایید برای سال آینده طرحی نو دراندازیم و بیایید با فکر ها جدید تر و طرح های جدید ویژه به صورت کوبنده شروع کنیم و حتماً همین طور خواهد بود.انشالله جزء این هم از شما انتظار نیست و خداوند حافظ شما در هم عرصها باشه و به ما هم توفیق بدهد که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای شما عزیزان و ودانش آموزان عزیز باشیم.

ناصری از تک تک حاضرین تشکر کرده و قسمتی از عملکرد آنها رابیان کرد و گفت: خداراشاکرم که همکاران خوبی مانند شما دارم و از هر جهت در امور خیالم راحت است که نیروهای پرورشی با تجربه و کاردانی سال پر خیر و برکتی را رقم زدند.کسب رتبه های استانی در مسابقات پرسش مهر و همچنین حضور گسترده در مسابقات فرهنگی و هنری فردا و کانونها واینکه امسال علی رغم مشکلات مردم و مدارس نه تنها حضور دانش آموزان در مسابقات کم نشده بلکه افزایش هم یافته و این نشانگر همت و تلاش همکاران عزیز در حوزه پرورشی است.

در این جلسه هریک از اعضا نیز به بیان دیدگاه های خود برای ارزیابی فعالیت های گذشته و برنامه های سال آینده خود پرداخته و با بیان مشکلات و موانع پیشنهادات خود را ارائه کردند.

ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار