رئیسی: نقش سپاه در خنثی سازی توطئه‌ها به خوبی دیده می‌شود

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه گفت سپاه در هر عرصه ای که ورود کرده اعم از امنیتی و سازندگی خوش درخشیده و فعالیت‌هایی که سپاه در جهت تسهیل زندگی مردم و کمک‎های مومنانه انجام می‎ دهد در جهت رسالت سپاه است.

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: نقش سپاه در خنثی سازی توطئه‌ها به خوبی دیده می‌شود

به گزارش روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه) همزمان با سوم شعبان سالروز میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، در دیدار با فرماندهان و کارکنان فرماندهی حفاظت سپاه، سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: خداوند متعال به برکت موالید ماه شعبان، عنایات و برکات خود را بر این کشور، نظام مقدس و امت اسلامی نازل فرماید.

رئیس قوه قضاییه سپس نامگذاری روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به نام روز پاسدار را یک ابتکار و نگاه بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: حضرت امام حسین(ع) نماد پاسداری از دین، شریعت، انسانیت و تمام مظاهر عالی انسانی است و امیدواریم خداوند متعال توفیق کسب معرفت نسبت به وجود مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تأسی و پیروی از راه و مکتب ایشان را به همگان عنایت کند.

آیت ‎الله رئیسی بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور منجی عالم بشریت را در امتداد همدیگر دانست و بیان داشت: اگر بعثت بود و غدیر وجود نداشت، دین کامل نبود. همان طور که اگر غدیر بود و عاشورا وجود نداشت از دین جز پوسته ‎ای باقی نمی‎ ماند چرا که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حقیقتا احیاگر، صیانت ‌کننده و پاسدار دین هستند. همچنین اگر بعثت، غدیر و عاشورا وجود داشتند اما وجود مقدس انسان کامل حضرت مهدی موعود (عج) نباشد عالم اصلاح نمی شود.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات گسترده پاسداران انقلاب اسلامی در بیش از ۴۰ سال گذشته گفت: اگر توطئه ‎ها و فتنه ‎های ۴۰ سال گذشته در داخل کشور و همچنین منطقه مورد بررسی قرار گیرد، نقش سپاه در خنثی سازی این توطئه‎ ها و فتنه‎ ها به روشنی قابل مشاهده خواهد بود.

وی در همین زمینه کمک های مومنانه امروز سپاه و بسیج را اقدامی بسیار ارزشمند و در تأسی از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد و گفت: اقداماتی که با نام حاج قاسم سلیمانی در راستای خدمت رسانی به مردم انجام می شود و همچنین حضور سپاه و بسیج در کنار مردم به هنگام مواقع بحرانی سیل و زلزله بسیار ارزشمند هستند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه به اقدامات سازندگی سپاه بعد از پایان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: «ستاره خلیج فارس» یکی از جلوه های بارز اقدامات سازندگی سپاه است که کشور ما را از واردکننده بنزین به صادرکننده بنزین تبدیل کرد. ساخت بزرگراه غدیر نیز یکی از آخرین جلوه های سازندگی های سپاه در حوزه های سدسازی، نیروگاهی و جاده سازی است.

آیت الله رئیسی سپس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تواصی به حق و صبر در جامعه گفت: دشمنان که به دنبال قطع کردن حلقه تواصی به حق و صبر در کشور هستند سعی می‎ کنند که اقدامات سپاه در حوزه های بصیرت آفرینی، صبر، تحمل و بردباری نسبت به سختی ‎ها و ایستادگی و مقاومت را بگسلانند و از همین رو همه ما باید تلاش کنیم این حلقه‎ های تواصی به حق و صبر را در جامعه حفظ کنیم.

آیت الله رئیسی با تقدیر و تشکر از پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین خدمات یگان سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) گفت: سپاه در هر عرصه ‎ای که ورود کرده از جمله عرصه‎ های امنیتی، دفاعی، خدماتی، سازندگی، بین المللی و داخلی، خوش درخشیده است.

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، سردار جمیری فرمانده حفاظت سپاه نیز در این مراسم طی سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه به ماموریت ها و وظایف سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) اشاره کرد و گفت: علی رغم پرتعداد بودن این ماموریت‎ها، انجام وظایف در سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) بسیار گران‌بها و شیرین است.

وی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم، اقدامات و تلاش های آیت ‎الله رئیسی در دستگاه قضا و سفرهای استانی ایشان را باعث امیدواری مردم عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار