پیام جواد حسینی به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌‌ و پرورش استثنایی کشور طی پیامی، اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز و آغاز سال جدید را به تمامی فرهنگیان فرهیخته، تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام جواد حسینی به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش‌‌ و پرورش استثنایی، متن پیام سید جواد حسینی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر خداوند بهار آفرین، سلام بر بهار دل ها و خورشید ظلمت ها و شادی آفرین روزگاران. سلام بر دل هایی که نیاز سبز رویش را بر آستان بی نیاز حضرت حق می برند و تمام شدن زمستان غیبت و شکفتن و جوانه زدن شکوفه های عدالت را با اعیاد شعبانیه به تماشا می نشینند.

سلام بر ساحت قدسی آنکه مقلب القلوب و الابصار است و تدبیر امور عالم به دست اوست. کردگار بهارآفرین. پروردگاری که جان مایه عشق را به گستره خاک بخشید تا گواه رستاخیز باشد. خداوندی که بهار را با سرشاخه های مهربان درختان و شکوفه های عطرآلود به میهمانی زمین می آورد و با سیلانی از عشق، جوششی از شکوه، رویشی از جوانه های تبسم و تغزلی بر لبان خندان، سپیده دم را به ارمغان می آورد تا با آیه آیه ی طرب در بهار، جان آدمی را بشوید و طراوت هستی در گوش جان، حدیث تهنیت بخواند و این تهنیت بسی افزون و خجسته خواهد بود. در بهاری که آغازش نوید بخش مبعث پ�ای پربرکت و درخشانی است که بشریت به برکت آن از بند تاریکترین جاهلیت ها �است.بهاری که در دلش درخشش خورشید ولایت و نیمه شعبان را ترسیم می کند و نوید بخش عصر و زمانی خواهد بود که زمستان سرد بی مهری ها را با مصافحت های گرم به بهار پرطراوت بدل می کند.

آغازین روزهای بهار طبیعت با بهاری ترین فصل گیتی، فصل شکفتن گل های ایمان، مقارن و مزین شد تا حلاوتش سراسر وجودمان را در بر گیرد. ماه مبارک شعبان یادآور میلاد های پربرکت و درخشانی است که بشریت به برکت آن از بند تاریکترین جاهلیت ها آزاد و گام در راه فطرت و فضیلت گذاشت و در این ماه خجسته و پرفضیلت ، نشاطی روح افزا بر عالم هستی دمیده شد و نیکوترین خصلت های اخلاقی در برابر آدمیان نمایان شد.

آرزو می کنم در چنین بهاری، دریچه ای از شادی بر دلها گشوده شود و به حکم رب العالمین در روزهایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا برخی از هم وطنانمان داغدار عزیزان خود گشته اند و غبار غم و اندوه بر جهان و میهن عزیزمان نشسته است، احوالی خوش، حال غریب همه ما را دگرگون کند.

از خداوند متعال می خواهیم به یمن و مبارکی حیات دوباره طبیعت و میلادهای مبارک شجره طیبه رسالت، از وضعیت پیش آمده در جهان و کشور عزیزمان هرچه زودتر رهایی یابیم تا شهد جاری رمضان در جسم و جانمان نشسته و توفیق اطاعت و بندگی اش نصیبمان گردانده و وجودمان را به افتخار خدمت به معلمان، خانواده ها و دانش آموزان با نیازهای ویژه ارجمند کند.

اینجانب همجنین روز پاسدار و جانباز را به فرهنگیان و همکاران عزیز جانباز و ایثارگرو بسیجی سراسر کشور، تبریک عرض می کنم، و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت دارم.

مجددا بهار طبیعت، اعیاد شعبانیه، روزهای پاسدار و جانباز را به تمامی فرهنگیان ارجمند به ویژه معلمان محترم استثنایی در مدارس سراسر کشور و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم که در سایه برکات ماه پر خیر و فضیلت شعبان ، روح و جانمان را به انوار فضایل بی حدش جلا بخشیده و راسخ تر و استوار تر از همیشه در مسیر راستین هدایت و ولایتش گام نهاده و در مسیر خشنودی خالق و خدمت به خلق خداوند تبارک و تعالی سر بلند باشیم. برای همه همکاران از خداوند متعال عشق، امنیت و سلامت آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار