مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) : به بهشت زهرا نیایید

تهران (پانا) - مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌ زهرا در پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت عاجزانه از شهروندان تقاضا دارد که روزهای پایانی سال فقط برای انجام تدفین در بهشت زهرا حضور یافته و زیارت اهل قبور را به روز دیگری در سال موکول کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) : به بهشت زهرا نیایید

به گزارش ایسنا، سعید خال با اشاره به اینکه شرایط تهران در حال حاضر شکننده و ناپایدار است، افزود: در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم کرونا انگلیسی در حال چرخش است و شرایط سخت ماه‌های گذشته به راحتی قابل بازگشت است.
وی تصریح کرد: اگر در حال حاضر پروتکل های بهداشتی از طرف مردم رعایت نشود روزهای سخت آبان و آذر ماه بار دیگر باز خواهد گشت.
خال با اشاره به تاکیدات همه بزرگان و به ویژه ستاد ملی کرونا در خصوص حضور نیافتن مردم در روزهای پایانی سال در آرامستانها به ویژه بهشت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: از شهروندان عاجزانه درخواست داریم مانند ایام پایانی سال گذشته امسال نیز همکاری لازم را با خادمان خود در سازمان بهشت زهرا(س) داشته باشند و از حضور در این مکان مقدس فعلا خودداری نمایند.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۹ سال سخت و پر درد و رنجی برای بهشت زهرا بوده ، ادامه داد: پیشاپیش از همکاری مردم در نیامدن پنجشنبه وجمعه آخر سال و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نهایت تشکر را داریم.
سعید خال در ادامه از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌ زهرا در پنجشنبه آخر سال خبر داد و افزود: امیدواریم که مردم همچون سال گذشته رعایت کنند و برای روزهای پایانی سال به بهشت زهرا مراجعه نکنند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان بهشت زهرا سازمانی خدمات رسان و بدون تعطیلی است و درخواست ما از شهروندان این است که فقط برای دفن عزیزانشان آن هم به صورت محدود در روزهای پایانی سال به بهشت زهرا مراجعه کنند و آداب زیارت اهل قبور را با قرائت فاتحه و دعا و نیایش از راه دور انجام داده و سفر خود به آرامستانها در پایان سال را به زمان دیگری موکول کنند تا از این پیک خطرناک کرونا نیز با همکاری هم عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار