جدیدترین شماره نشریات رشد «آموزش پیش‌دبستانی و ریاضی» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصلنامه‌های «رشد آموزش پیش‌دبستانی و رشد آموزش ریاضی» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد «آموزش پیش‌دبستانی و ریاضی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش پیش دبستانی (دوره دوازدهم، شماره پی‌درپی 44، زمستان 1399) از گروه فصلنامه‌های علوم انسانی، برای مربیان پیش دبستانی، والدین، مدرسان و دانشجویان در 48 صفحه منتشر شد. مخاطبان فصلنامه رشد آموزش پیش دبستانی در زمستان این مطالب را می‌خوانند: تربیت همسو با فطرت، آموزش مجازی خلاق، پرتقال دوره پیش از دبستان خونی است!، فرصتی دیگر ز ره آمد پدید، آی قصه، قصه، قصه!؛ اثر بخشی قصه ‌گویی در گروه بر کاهش پرخاشگری کودکان، کرونا و سلامت روان کودکان، ادراک دیداری از کودکی، پرورش هویت ملی و بومی در کودکان، تربیت رسانه‌ای!؛ واکاوی ضرورت تربیت رسانه‌‌ای در پیش‌‌دبستانی، پرورش عزت نفس در کودکان و ...

همچنین دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش ریاضی (دوره سی‌و‌هشتم، شماره پی‌درپی 137، زمستان 1399) از گروه فصلنامه‌‌های علوم پایه برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد. در این شماره از رشد آموزش ریاضی مطالبی از جمله از حساب به جبر، بهره‌گیری از محیط اطراف خود به عنوان راهبردی برای طرح مسائل دنیای واقعی، روش‌هایی برای طرح مسئله در هندسه، چگونه آموزش ریاضی را مسئله محور کنیم؟ ، حل یک مسئله با استفاده از انتگرال‌های یگانه، دوگانه و سه گانه، باب مساحت از کتاب جبر و مقابله خوارزمی، ‌ تدریس در کانکس با جئوجبرا و ... منتشر شده است.

فصلنامه رشد آموزش پیش دبستانی به سردبیری مسعود تهرانی فرجاد و فصلنامه رشد آموزش ریاضی به سردبیری رضا حیدری قزلجه و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

لازم به ذکر است در لینک آرشیو مجلات رشد (به آدرس https://www.roshdmag.ir/u/22h) همه شماره‌های مجلات رشد از پاییز 1388 تاکنون به صورت فایل PDF رایگان منتشر شده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار