مدیر کل جدید دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری معرفی شد
تهران (پانا) - علی احمدی، به عنوان مدیر کل جدید دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری محمد رحمتی، معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی گفت: برنامه اینجانب در این ۸ ماهه (از بدو ورود) به سازمان سینمایی این بوده که فضای سازمان را بیش از پیش به سمت بهره برداری از فناوری های جدید سوق دهیم که برای این امر برنامه ریزی هایی انجام شده است.
وی با بیان اینکه تاثیرات فضای مجازی، حکمرانی ما را در سینما متحول می کند، بیان کرد: تغییر مدیریتی ایجاد شده از این جهت است که فضای سازمان سینمایی را به الزامات حکمرانی جدید در فضای مجازی نزدیک کنیم.
معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی با معرفی علی احمدی به عنوان مدیر کل جدید این حوزه ادامه داد: وی در حوزه فناوری، دانش و تجربیات بسیار خوبی دارد که از نمونه های آن پایه گذاری بحث VOD در ایران است که اگر آینده نگری و تلاش های او در سال های ۸۸ تا ۹۴ نبود، شاید امروز به جای پلتفرم های موفق بومی، شاهد تاخت و تاز پلتفرم های خارجی در کشور بودیم.
وی با تشکر و قدردانی از زحمات محمدحسین فرج گفت: آقای فرج درکنار ما باقی خواهند ماند و از تجربیاتشان همچنان استفاده خواهیم کرد، زیرا وی دانش سینمایی خوبی دارد.
محمدحسین فرج نیز در این مراسم گفت: امیدوارم آقای احمدی در جایگاه جدیدشان موفق باشند و بتوانند کارهایشان را به خوبی جلو ببرند. در مدت سه سالی که در این اداره کل مسئولیت داشتم، همکاری خوبی با همکارانم داشتم که از آنها برای زحماتشان تشکر می کنم، زیرا فضای ما بیشتر جمعی بود که امیدوارم این فضا حفظ شود.
علی احمدی نیز گفت: از حُسن اعتماد آقایان انتظامی و رحمتی و همچنین زحمات آقای فرج تشکر میکنم و تعاملی که در این مدت چندماهه با آنها و سایر همکاران معاونت داشتیم برایم بسیار لذت بخش بوده است و تلاش می کنم ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: آنچه که امروز اهمیت دارد و از من خواسته شده، یافتن نقش جدید و تقویت حضور سازمان سینمایی در عرصه هایی است که پیش از این امکان حضور، چندان محیا نبوده و هم اکنون دستاوردهای فناوری فرصت بی نظیری را پیش روی صنعت سینما قرار داده است. تحولات حوزه فناوری و کسب و کارهای بخش محتوا، در صورت عدم توجه به موقع و انفعال، ممکن است چالش هایی را پیش روی سینما بگذارد، به همین دلیل تلاش می کنیم تا حد امکان در مواجهه با این موارد، برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و زمان طلایی بهره برداری از مزیتهای فناوری را از دست ندهیم.
ارسال دیدگاه