غیبت 6 بازیکن استقلال در دیدار با ماشین‌سازی قطعی شد

تهران (پانا) - فرهاد مجیدی در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی تبریز 6 غایب خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
غیبت 6 بازیکن استقلال در دیدار با ماشین‌سازی قطعی شد

استقلال که با حضور سه‌باره فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم با دو برد متوالی در لیگ برتر و جام حذفی وضعیت خوبی پیدا کرده است، در ادامه دیدارهای لیگ برتر و در هفته هجدهم این رقابت‌ها باید عصر چهارشنبه در تبریز به مصاف تیم ته جدولی و بحران‌زده ماشین‌سازی تبریز برود.

فرهاد مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده کرده است که 6 بازیکن استقلال به دلایل مختلف شرایط حضور در این بازی را ندارند و با استقلال در سفر به تبریز همراهی نخواهند کرد اما نکته جالب اینجاست که هیچ کدام از غایب‌های استقلال مصدوم نیستند.

شیخ دیاباته بزرگترین غایب فردای استقلال است که در رفتاری عجیب و منحصر به فرد در کوران رقابت‌های لیگ برتر به مرخصی رفته و کنار خانواده‌اش در فرانسه است. فرشید باقری هم فعلا تکلیف ماندن یا رفتنش از استقلال مشخص نیست و از لیست این بازی خط خورده است. محمد دانشگر هم از سوی فرهاد مجیدی از حضور در تمرین منع شده و به عبارت دیگر از استقلال اخراج شده است.

اما علاوه بر این سه نفر، استقلال به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فعلا مجوز استفاده از سعید مهری، آرمان رمضانی و امیر حسین بیات سه خرید جدیدش را ندارد و این بازیکن‌ها هم باید فعلا در خانه بمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار