در جلسه پیش کنگره شهدای دانش‌آموز دختر؛

رمضانی: گوشه ای از توانمندی‌های معنوی و اخلاقی شهدا را به دانش‌آموزان نشان دهیم

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد بهترین الگو برای دانش‌آموزان شهدا هستند در این جنگ تمام عیار با دشمنان اگر بتوانیم ارتباط دانش‌آموزان را با شهدا برقرار کنیم و گوشه ای از توانمندی‌های معنوی و اخلاقی آنان را به دانش‌آموزان نشان دهیم موفق هستیم.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: گوشه ای از توانمندی‌های معنوی و اخلاقی شهدا را به دانش‌آموزان نشان دهیم

علی رمضانی در ارتباط تصویری با جلسه پیش کنگره شهدای دانش‌آموز دختر که به میزبانی استان مازندران برگزار شد با بیان اینکه ما امروز مهمان شهدا هستیم لذا باید از بسیج دانش‌آموزی و دبیرخانه این برنامه در این استان تشکر کرد، گفت: 22 اسفندماه روز شهید بود که با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی و بسیج دانش‌آموزی کارهای خوبی در حوزه شهدا صورت گرفت از اینکه همیشه یاد شهدا باشیم بسیار ارزشمند است.

وی افزود: این برنامه جلسه پیش کنگره دانش‌آموزان دختر شهید است عزیزانی که به جبهه اعزام شدند می‌دانند در اعزام به جبهه‌های دفاع مقدس، خواهران در راضی کردن پدر و مادر نقش داشتند و دختران و مادران بیشترین نقش را در ایجاد شرایط حماسی از خود نشان دادند.

رمضانی ادامه داد: در بحث کمک به جبهه‌های جنگ و پشتیبانی از دفاع مقدس، زنان نقش به سزایی داشتند ما در جنگ 36 هزار شهید دانش‌آموز داشتیم و در این اعزام بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران و آموزش و پرورش نقش فعالی داشتند مربیان پرورشی نیز برای جاری کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در مدارس ایفا می‌کنند.

به گزارش پانا، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد به یقین رسیدیم که بهترین الگو برای دانش‌آموزان شهدا هستند در این جنگ تمام عیار با دشمنان اگر بتوانیم ارتباط دانش‌آموزان را با شهدا برقرار کنیم و گوشه ای از توانمندی‌های معنوی و اخلاقی آنان را به دانش‌آموزان نشان دهیم موفق هستیم.

وی در پایان افزود: ما در این کار فرهنگی باید ابتکار داشته باشیم تا به دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی را ارائه دهیم. انتظار دارم شروع سال را با حضور در مقبره شهدا داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار