ششمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

تهران (پانا) - ششمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برای بازتاب محتواهای راهبردی درسطح درون سازمانی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ششمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، ششمین شماره این نشریه در 30 صفحه در قالب گزارش و تحلیل شامل 9 بخش محتوایی همچون "رسالت جشنواره فیلم رشد؛ خلق موقعیت هایی برای یادگیری با کیفیت و عمیق و در عین حال جذاب و کارآمد است"؛ " مروری بر پنجاهمین جشنواره فیلم رشد؛ جشنواره ای برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و معلمان"، "حضور انتشارات مدرسه در نمایشگاه مجازی کتاب تهران"؛ "بفرما آب انار با خط بریل"؛ "رویدادی که به کتابهای آموزشی اهمیت می دهد"؛ "دورنمای آموزش و گرایش های قابل پیش بینی این حوزه در سال 2021"؛ "چرا آموزش در سال 2021 فناوری محور خواهد بود؟ "؛ "چاپ پنجم از کتاب کار تلفیقی اول ابتدایی منتشر شد"؛ "کتاب (نامه‌های یک موش بی سواد) منتشر شد" در این شماره نشریه قابل مشاهده است.

این نشریه الکترونیکی در راستای آگاهی بخشی و ارائه مبسوط برنامه ها و فعالیت های راهبردی سازمان و به صورت ماهیانه منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به همکاری با تحریریه نشریه می توانند مطالب خود را در قالب چکیده مقالات و یادداشت به اداره روابط عمومی و امور بین الملل ارسال کنند. مطالب دریافتی پس از بررسی از سوی تحریریه آماده ‌سازی و منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار