مساعدت خیرنیکوکار بجنوردی برای خرید مسکن ایتام 

بجنورد (پانا) - مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با کمک خیر نیکو کار بجنوردی چهار یتیم نیازمند تحت حمایت کمیته امداد صاحب مسکن شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
 مساعدت خیرنیکوکار بجنوردی برای خرید مسکن ایتام 

مجید الهی راد در گفت و گو با خبرنگار پانا،گفت: این ایتام دوبرادر و دو خواهر هستند که بدلیل فوت پدر تحت حمایت این نهاد قرار دارند این خیر نیکو کار برای خرید مسکن ایتام بیش از 150 میلیون تومان مساعدت داشته است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به ساخت 40 واحد مسکونی برای ایتام استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون این پروژه ها با اعتبار هشت میلیارد تومان در حال ساخت است که انشاالله بزودی به بهره برداری میرسد .

الهی راد در خصوص تأمین اعتبار ساخت واحدهای مسکونی ویژه ایتام گفت: 50 میلیون تومان ساخت هر یک از این واحدها بصورت بلا عوض پیش بینی شده است و همچنین 50 میلیون تومان آن نیز از محل منابع تسهیلات قرض الحسنه بانکی تامین اعتبار میشود.

وی با بیان اینکه اکنون سه هزار و 378 فرزند یتیم و سه هزار و 317 فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند ، افزود: امسال حامیان بیش از 827 میلیون تومان برای ساخت مسکن ایتام مساعدت داشته اند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد : دو هزارو 791 مورد خدمات عمرانی در بخش های احداث و خرید مسکن مدد جویان ،تعمیرات و فضاهای جانبی ،لوله کشی گاز و ایزوگام به مددجویان ارائه شد.

الهی راد با بیان اینکه امسال 186 مورد مسکن برای مددجویان شهری و روستایی احداث و همچنین 31 مورد واحد مسکونی نیز خریداری شده است ،اظهار کرد: هزار و298 مورد از منازل مددجویان نیز از نعمت لوله کشی گاز بهره مند شدند و 80 مسکن خانوارهای تحت حمایت نیز ایزوگام شده است.

وی خاطرنشان کرد: 28 میلیارد و 800 میلیون تومان برای مجموع فعالیت های عمرانی مدد جویان طی امسال هزینه شده است

خبرنگار پانا : منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار