مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

دست توانا و تفکر خلاق معلم عامل تحول در جامعه است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان کرد اگر تحولی در آموزش و پرورش و دیگر حوزه‌های کشور اتفاق بیفتد قطعا دست توانا و تفکر خلاق این قشر، تاثیر بسیار زیادی در این تحول داشته و دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دست توانا و تفکر خلاق معلم عامل تحول در جامعه است

حمیدرضا رخشانی در نشست و گفتگوی صمیمی وزیر آموزش و پرورش با معلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: معلمان به دلیل آنکه تربیت نیروی انسانی را برعهده دارند زمینه ساز تحول و توسعه در کشور محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: معلمان لشکر مخلص خدا هستند که همواره در حال تلاش هستند و مخصوصا در زیست بوم جدید بیشتر کوشیدند تا مشکلات جامعه دانش آموزی به حداقل برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: اگر تحولی در آموزش و پرورش و دیگر حوزه های کشور اتفاق بیفتد قطعا دست توانا و تفکر خلاق این قشر، تاثیر بسیار زیادی در این تحول داشته و دارد.

رخشانی خاطرنشان کرد: هر معلم باید شجره طیبه‌ای باشد که در تمامی فرآیندهای تربیتی و علمی دانش آموزان تاثیر عمیق و ژرف بر جای بگذارد.

وی ارتقای مهارت‌های فردی، اجتماعی و از همه مهمتر مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان را از جمله وظایف خطیر معلمان برشمرد و خواستار توجه ویژه معلمان به تربیت اجتماعی دانش آموزان برای تربیت نسلی مسئولیت‌پذیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار