در گفت‌وگو با پانا:

قمی: همه باید از مشارکت‌کُشی در انتخابات بپرهیزند

مشارکت در انتخابات منجر به اقتدار بیشتر نظام می‌شود/ مشارکت گسترده در انتخابات در سطح جهانی، داخلی و عملکرد دولت آینده تأثیرگذار است

تهران (پانا) - نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در انتخابات 1400 به برنامه کاندیداها توجه خواهند کرد، گفت با توجه به اینکه مردم از مشکلات اقتصادی در رنج هستند طبیعتاً شعارهای اقتصادی مردم را جذب خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قمی: همه باید از مشارکت‌کُشی در انتخابات بپرهیزند

محمد قمی، سیاستمدار اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با پانا به شعار محسن رضایی درباره ریشه کردن بیکاری و وعده محمود احمدی‌نژاد به پرداخت یارانه دلاری در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 واکنش نشان داد و افزود: «مردم به چنین شعارهایی عادت کرده‌اند. در گذشته هم افرادی وعده‌هایی دادند که نتوانستند آن‌ها را اجرا کنند. بنابراین مردم در این دور از انتخابات به برنامه‌های کاندیداها توجه خواهند کرد نه وعده و وعیدها.»

وی ادامه داد: «ما به کاندیدایی از جنس سیاست، اقتصاد، فرهنگی و اجتماعی نیاز داریم. به عبارتی فردی جامع که بتواند همه مسائل را به درستی تحلیل و تصمیمات صحیحی بگیرد. اما با توجه به اینکه مردم از مشکلات اقتصادی در رنج هستند طبیعتاً شعارهای اقتصادی مردم را جذب خواهد کرد.»

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات منجر به اقتدار بیشتر نظام می‌شود، گفت: «مشارکت گسترده مردم در انتخابات در سطح جهانی، داخلی و عملکرد دولت آینده تأثیرگذار است. بنابراین دست‌اندرکاران انتخابات و شورای نگهبان با یک چشم به همه جریان‌ها و کاندیداهای سیاسی نگاه کنند. همه باید از مشارکت‌کُشی در انتخابات بپرهیزند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار