اجرای طرح کوچ در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان همزمان با ارائه بخشنامه وزارتی با همکاری کارشناس سلامت و تندرستی و کارشناسی تربیت‌بدنی در تمامی مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان اجرایی شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کوچ در آموزش و پرورش ناحیه یک  بهارستان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان) با همکاری مربیان سلامت و تربیت‌بدنی و تمامی کادر آموزشگاه‌ها با رویکرد آموزش به والدین و دانش‌آموزان در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان اجرایی شد.

در این طرح دانش‌آموزان دارای BMI (شاخص توده بدنی) بالا و پایین، شناسایی و به مراکز بهداشت و درمان (گروه کارشناسان تغذیه) هدایت شدند تا از مشاوره، تغذیه مناسب دریافت نمایند و همزمان با دریافت ورزش‌هایی از سوی مربیان ورزش، به BMI نرمال و مطلوب دست یابند.

عاملی کارشناس سلامت و بهداشت اموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در راستای اجرای این طرح بیان کرد: این طرح دارای دو مرحله غربالگری قد و وزن است که آغاز آن با شروع هفته تربیت‌بدنی و پایان آن در هفته سلامت خواهد بود.

او هدف اصلی این طرح را سوق دادن دانش‌آموزان به سبک زندگی سالم همراه با تحرک بدنی دانست و افزود: در راستای اجرای این طرح از دانش‌آموزانی که در طرح ملی کوچ (کنترل وزن و چاقی ) موفق شدند وزن خود را کنترل و کاهش دهند، به پاس حفظ سلامتی‌شان، در هفته درخت‌کاری از آنان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار