اجرای گشت نوروزی جهت نظارت بر بازار در شهرستان قرچک

قرچک(پانا) - معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک گفت گشت های نظارت بر بازار در ایام نوروز فعال خواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای گشت  نوروزی جهت نظارت بر بازار در شهرستان قرچک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، الله بخش حبیبی در جلسه کارگروه تنظیم بازار گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و لزوم تشدید نظارت‌ها در ایام منتهی به سال جدید، ضرورت دارد اعضای این کارگروه بر اساس وظیفه نسبت به کمیت و کیفیت عرضه کالاها دقت نظر کافی را داشته باشند.

او بیان کرد: در شش ماهه دوم سال جاری، ۱۳۱۰ تن کالای تنظیم بازار شامل برنج، روغن، شکر، قند، مرغ گرم و منجمد و تخم مرغ جذب شده که این میزان همچنان در حال توزیع است.

الله بخش اظهارکرد: تمامی عوامل توزیع تخم‌مرغ موظف هستند این کالا را به صورت کیلویی عرضه کنند و بازرسان نیز بایستی این موضوع را بررسی کرده و مسیر انجام هرگونه تخلف را مسدود کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قرچک گفت: برای توزیع میوه شب عید عاملین امر تعیین شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته بین اداره صمت و راهور و شهرداری مکان عرضه متعاقباً به شهروندان اعلام خواهد شد.

او در ادامه بیان کرد: در بحث تأمین اقلام اساسی صنف قنادان تا کنون مشکلی وجود نداشته و همچنین امکان توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار برای تمامی واحدهای خرده فروشی که درخواست داشتند، فراهم شده است.

حبیبی عنوان کرد: از مردم عزیز تقاضا می‌شود در راستای حفظ پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در صفوف توزیع اقدام کنند.

او گفت: یکی از اهداف این کارگروه توزیع به موقع اقلام بین شهروندان است و از مردم تقاضا داریم آنها نیز ما را در اجرای صحیح این امر یاری دهند تا مشکلی در رابطه با شیوع کرونا بوجود نیاید.

حبیبی تصریح کرد: از زمان آغاز طرح نظارتی ایام نوروز تا کنون تعداد ۹۷۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی اولویت‌دار سطح بازار صورت پذیرفته و تعداد ۹۷ پرونده تخلف به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او افزود: همچنین گشت‌های مشترک نظارت بر بازار با محوریت اداره صمت و حضور ادارات تعزیرات، شبکه بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف در دو نوبت صبح و عصر ۷۶ مورد بازرسی انجام دادند و همچنین در ایام تعطیلات رسمی نوروز به صورت مستمر بر بازار نظارت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار