برگزیده مسابقات دانش‌آموزی پژوهش‌سراهای کشور در رشته نقالی:

با حافظ و شاهنامه خوانی یک ایرانی اصیل باشیم

اسلامشهر (پانا) - قدر لحظات زندگی خود را باید دانست، زیراآفتاب به گیاهی می‌تابد که سر از خاک بیرون آورده باشد.اینها اظهارات برگزیده مسابقات دانش‌آموزی پژوهش‌سراهای کشور در رشته نقالی در توصیه به همسالان خود است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
با حافظ و شاهنامه خوانی یک ایرانی اصیل باشیم

مهسا سعیدی دانش‌آموز پایه چهارم ابتدایی مدرسه ایران تایر آموزش و پرورش اسلامشهر و برگزیده کشوری دومین مسابقات علمی، پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور در رشته نقالی، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: من به صورت اتفاقی با رشته نقالی آشنا شدم و از آنجا که معلم من خود شاهنامه و حافظ خوان است، من هم به کلاس فن بیان رفتم با راهنمایی‌های او به این رشته نزدیکتر شدم و با حافظ و شاهنامه خوانی توانستم به این رتبه عالی دست یابم.

او در رابطه با فعالیت‌های جنبی خود افزود: در مدرسه، سفیر سلامت هستم و سعی می‌کنم دوستانم را در رعایت نکات بهداشتی راهنمایی کنم و مشغول آموختن علومی از جمله، برنامه نویسی، کدنویسی اردینو، خوشنویسی و زبان انگلیسی هستم و قبل از شیوع کرونا به کلاس‌های آموزشی شنا هم می‌رفتم که با کسب رتبه برتر و مدال نیز همراه بود.

سعیدی تصریح کرد: در راه کسب موفقیت کشوری در رشته نقالی والدین، معلم من و مدیر پژوهش‌سرای شهید مطهری دختران آموزش و پرورش اسلامشهر هر کدام به نحوی در موفقیت من سهم داشتند و من همیشه قدردان محبت‌های آنها هستم.

برگزیده کشوری دومین مسابقات علمی، پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور در رشته نقالی بیان کرد: دوست دارم که در کنار درس خواندن همیشه از فرهنگ و زبان پارسی یاد کنم و آن را به آیندگان هدیه دهم و اعتقاد دارم، می‌توانیم دکتر و مهندس باشیم و در کنار آن با حافظ و شاهنامه خوانی یک ایرانی اصیل نیز باشیم.

او به دوستان خود توصیه کرد: قدر لحظات زندگی خود را بدانیم، زیرا، آفتاب به گیاهی می‌تابد که سر از خاک بیرون آورده باشد.

لازم به ذکر است، در مراسمی با حضور رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از مهسا سعیدی برگزیده کشوری دومین مسابقات علمی، پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور در رشته نقالی تجلیل بعمل آمد.

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار