حضور کم رنگ کاندیداها در انتخابات دور ششم شورای شهر رباط‌کریم و بهارستان

بهارستان(پانا) - با گذشت چهار روز از ثبت نام کاندیداهای شورای شهر استقبال کم رنگی برای تصدی صندلی های پارلمان شهری شهرستان بهارستان و رباط کریم نسبت به دوره‌های گذشته شده اما این باعث نشده تا شور و نشاط سیاسی در ایام ثبت نام کاندیداها کم شود.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور کم رنگ کاندیداها در انتخابات دور ششم شورای شهر رباط‌کریم و بهارستان

بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان‌بهارستان در چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای شهر 96 نفر در این دوره تا به امروز ثبت نام کرده‌اند، با وجود این که توصیه شده بود که کاندیداهای شورای شهر به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند اما بیش از پنجاه درصد کاندیداها به صورت حضوری ثبت نام کردند.

در حالی چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای شهر را پشت سر می گذاریم،که حضور چهره‌های نام آشنا در شهر گلستان از جمله نعمت آقامحمدی،موسی قلی‌زاده، یوسف مهدوی و علی شاهدی که از اعضای فعلی شورای شهر گلستان نیز هستند و همچنین هادی قهرمانی عضو فعلی شورای شهر نسیم شهر با قطعی کردن ثبت نام خود چراغ حضور خود را در ششمین دوره از انتخابات شورای شهر شهرستان بهارستان را روشن کرده‌اند اما هنوز از صالحیه چهره‌ شاخصی تا به امروز در این دوره ثبت نام نکرده اند تا فضای مشارکت عمومی را گرم تر،هدفمندتر و پویاتر سازند.

در رباط‌کریم نیز با توجه به بررسی‌ها و مستندات بدست آمده در سه شهر حوزه فرمانداری این شهرستان 72 نفربرای شرکت در ششمین دوره از انتخابات شورای شهر اعلام حضور کرده اند.

اما شورای دور پنجم رباط کریم بیش از آن که دستاوردی برای مردم داشته باشند بیشتر حاشیه برای شهر ایجاد کرده‌اند که نه تنها موجب عقب ماندگی شهر شد بلکه اعتماد مردم را نسبت به شورا سلب کرده اند که با این وجود شاهد حضور برخی از اعضای فعلی شورا در انتخابات دور ششم هستیم که خود به اندازه یک شهرستان حاشیه به دنبال دارند.

شاید ورود چهره‌های جدید و مورد اعتماد مردم که بیشتر با مشکلات شهر آشنا هستند کمی اعتماد از دست رفته مردم را به شورا و شهرداری بازگردانند که از جمله این چهره‌ها حضور خبرنگاران شهرستان است چرا که این قشر زحمت کش با حضور خود در صحنه‌ها و حوادث مختلف بیشتر از هر فرد دیگر با مشکلات مردم و شهر آشنا هستند.پس انتخاب افراد قوی،توانمند و صاحب صلاحیت نقش مهی در کاهش مشکلات شهری و روستایی دارد.

از طرفی هم هیئت نظارت با تمام توان افراد مسئله دار را پالایش می کنند این هیئت نه سفارش می‌پذیرد و نه واسطه،بهتر است افراد بیهوده تلاش نکنند چرا که قانون در راس کار این هیات است.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار