رونمایی از محتوای تولیدی معاونت آموزش ابتدایی شهرستان‌های تهران و تمبر یادبود جابربن حیان

تهران (پانا) - با حضور مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش، رییس گروه برنامه‌ریزی، فناوری و گروه‌های آموزشی و رییس گروه طرح و برنامه دفتر آموزش دبستانی از محتوای تولید شده در آموزش مجازی معاونت آموزش ابتدایی و تمبر یادبود جابربن حیان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از محتوای تولیدی معاونت آموزش ابتدایی شهرستان‌های تهران و تمبر یادبود جابربن حیان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این مراسم از فیلم‌های تولیدی در قطب کشوری پایه چهارم شامل؛ 480 فیلم آموزش و تدریس پایه چهارم برای بارگذاری در کانال‌های کشوری شبکه شاد، فیلم های منتخب پیش‌دبستانی و تمبر یادبود جابربن حیان رونمایی شد.

اسماعیلی با حمایت از عملکردهای گروه‌های آموزشی استان گفت: در نتیجه کار تیمی با استان‌ها واگذاری تولید محتوای پایه چهارم به شهرستان‌ها انجام شد که با کار خوب تیمی و مشارکت همکاران 183 کانال درسی در شبکه کشوری شاد ایجاد و بارگذاری شد.

در این جلسه که با حضور معاونان آموزش ابتدایی مناطق انجام شد، غلامرضا بختیاری نیز ضمن ارائه گزارش از عملکرد‌های این معاونت بیان کرد: در سال جاری معلمان استان 15 هزار و 700 فیلم تولید و ارسال کردند که با بررسی و داوری تخصصی 4 هزار و 900 مورد از این آثار در کانال‌های شاد بارگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار